فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه:با تاسی ازعاشورا آماده دفاع ازمرزهای ایران اسلامی هستیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدارعلی رزمجو روز شنبه درآیین صبحگاه و تجلیل از پاسداران ویژه و سربازان نمونه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر افزود: به نمایندگی از سایر نیروهای مسلح ومردم سلحشور استان بوشهر در كنار آب های خلیج فارس با آرمان های امام (ره) ، شهدا و فرمانده كل قوا تجدید بیعت می كنیم.

وی اضافه كرد: امروز در چنین میدان مقدسی با درسی كه از مكتب عاشورا آموختیم عهد می بندیم تا آخرین قطره خون خود از مرزهای كشور حفاظت كنیم.

استاندار بوشهرنیز در این آیین گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ زئوپلتیك و استراتژیك ، بزرگ ترین حریف غرب در منطقه و جهان است.

محمدحسین جهانبخش افزود: مهم ترین نبرد دشمنان با ایران بر سر اصول و ارزش هاست و انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست.

وی با بیان اینكه دشمن از انقلاب اسلامی می ترسد، بیان كرد: انقلاب اسلامی ام القرای، امید مستضعفان و محرومان جهان و الگویی برای مسلمانان است.

جهانبخش اضافه كرد: دشمنان با تشكیل اتاق های فكر اطلاعاتی در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند اما مردم ایران نشان دادند كه نظام اسلامی می تواند جایگزین خوبی برای ثبات منطقه باشد.

وی بیان كرد: دشمن برای شكست نظام جمهوری اسلامی ، برنامه كوتاه، میان و بلند مدت دارد و یكی از برنامه های دشمن كند كردن روند برنامه های هسته ای ایران است.

در پایان این آیین از پاسداران ویژه و سربازان نمونه در استان بوشهر تجلیل شد.ك/2

629/539 /679





:: برچسب‌ها: آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: