سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند: باشگاه در باره رای كمیته استیناف تصمیم می گیرد
نوشته شده توسط : breketid

'علیرضا افضل' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در مسابقه های فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران سعی كردیم بازی های جوانمردانه انجام دهیم و تا روز آخر، رقابت بین ما و تیم شهید منصوری قرچك وجود داشت.

وی با بیان اینكه 'عده ای كه خود از قهرمانی دور شدند، دوست نداشتند تیم گیتی پسند قهرمان شود'، افزود: این عده در اصفهان حضور دارند و از مدت ها قبل از قهرمانی تیم گیتی پسند در لیگ برتر سعی در به حاشیه بردن دیدارهای لیگ برتر و زیر سوال بردن سلامت دیدارها داشتند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تصریح كرد: دیدار تیم های فوتسال فولاد ماهان و شهید منصوری قرچك رقیب ما برای كسب عنوان قهرمانی در هفته پایانی، از یك هفته قبل تحت تاثیر حواشی قرار گرفته بود و خبرهایی به ما می رسید كه در شان فوتسال نبود.

وی افزود: اگر بخواهیم برخی مسایل را مطرح كنیم، مردم از فوتسال زده می شوند و بهتر بود كمیته استیناف در صدور رای شرایط برابر را لحاظ می كرد و راجع به هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران تحقیقات بیشتری انجام می داد.

افضل گفت: به رغم آنكه یك هفته قبل از برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر، برخی از برگزاری نا سالم دیدار تیم رقیب ما خبر می دادند اما از بازیكنانم خواستم بدون توجه به این مسایل بر موفقیت خود تمركز كنند.

وی با بیان اینكه تمرینات آماده سازی تیم گیتی پسند اصفهان برای شركت در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با قدرت ادامه دارد، گفت: می خواهیم در حالی كه همه علیه گیتی پسند بسیج شده اند، نماینده شایسته ای برای ایران در مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در باره وضع 'وحید شمسایی' و 'مصطفی نظری' بازیكنان فصل گذشته تیمش گفت: این بازیكنان مورد نظر من نیستند و در تركیب تیم گیتی پسند در مسابقات آسیایی و فصل آینده لیگ برتر باشگاه های ایران قرار ندارند.

كمیته استیناف فدراسیون فوتبال، روز شنبه با صدور رای در باره دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال، شش امتیاز از این دو تیم كسر كرد.

با كسر این امتیازها، تیم گیتی پسند اصفهان مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران را از دست می دهد.

7132/607

ورزشی. **‌ 1589 **





:: برچسب‌ها: پرندگان , عروسی , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: