تقدیر از ركود شكنی ملی پوش شنا
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون شنا،وی كه اردیبهشت ماه گذشته در فینال ماده 50 متر پروانه رقابتهای شنای جام آزاد مالزی موفق شد طی یك روز دو بار ركورد ملی كشور را كاهش دهد از سوی مسئولان فدراسیون شنا تقدیر شد و سكه طلا دریافت كرد.

دراین مراسم كه با حضور سرپرست امور دبیری و مدیر اجرایی فدراسیون شنا برگزار شد،محسن رضوانی ضمن تقدیر از زحمات این شناگر جوان برای وی در مسیر افتخار آفرینی و كسب ركوردهای بهتر آرزوی موفقیت كرد.

عسگری در سومین روز رقابتهای جام آزاد مالزی ابتدا در رقابتهای مقدماتی ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه 17 صدم ثانیه توانست ركورد قبلی این ماده را كه متعلق به حمید مبرز بود (دی ماه 84 اهواز ) را به میزان 16 صدم ثانیه كاهش دهد تا ضمن جابجایی این ركورد ملی به فینال ماده 50 متر پروانه دست یابد.

عسگری در بعدازظهر همان روز در فینال ماده 50 متر پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه و 9 صدم ثانیه ركورد صبح خود را به میزان 8 صدم ثانیه كاهش داد و به مدال نقره این ماده دست یافت.

بر اساس اعلام فدراسیون شنا ، شناگرانی كه موفق شوند در مسابقات شنای باشگاههای كشور و رقابتهای بین المللی ركورد های ملی (رده سنی بزرگسالان ) را جابجا كنند پاداش ویژه دریافت خواهند كرد.

ورزشی ** 1587 **‌1440





:: برچسب‌ها: شب , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: