پزشكان بخش خصوصی هند یك روز اعتصاب كردند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، پزشكان در اعتراض به اصلاحات قانون مربوط به تاسیس كلینیك و اقدامات پزشكی بخش خصوصی دست به اعتصاب زده اند.

اس. اس. اگروال، معاون انجمن پزشكی هند در جیپور هند در این خصوص به خبرنگاران گفت: خدمات ضروری پزشكی و اورژانس هیچ آسیبی ازاین اعتصاب نمی بینند اما بیمارستان های خصوصی، اتاق های مشاوره، مراكز تشخیصی، كلینیك ها و خانه های پرستاری روز دوشنبه (پنج تیرماه) تعطیل هستند.

وی افزود: دكترهای بخش دولتی به انجام وظیفه ادامه می دهند اما به نشانه همراهی با این اعتصاب، به بازوی خود روبان سیاه بسته اند.

به گفته اگروال، دولت مركزی هند درصدد اصلاح قوانین اصلی مربوط به تاسیس كلینیك و اقدامات پزشكی بخش خصوصی است درحالی كه انجمن پزشكی هند با این اصلاحات اعلام مخالفت كرده است.

وی افزود: ما همچنین طی راهپیمایی، یادداشتی را خطاب به نخست وزیر، به دبیرخانه نخست وزیری تحویل داده و به اقدامات دولت اعتراض می كنیم.

دكتر ویجی كاپور، معاون انجمن بیمارستان ها و خانه های پرستاری خصوصی نیز در این باره تاكید كرد: پس از اصلاحات پیشنهادی، ارایه خدمات برای ما مشكل می شود و این اقدامات ممكن است منجر به افزایش فساد در خدمات پزشكی شود.

آساق ** 589**1565





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: