زمینه همكاری ایران و گرجستان در تولید گیاهان دارویی بررسی شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، ' محمد باقر رضایی' در سفر به گرجستان در دیدار با معاون وزیر محیط زیست این كشور راههای همكاری دو كشور در زمینه تولید گیاهان دارویی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در این سفر از چند مركز تحقیقاتی كشت و تولید گیاهان دارویی در گرجستان دیدن كرد و با رییس دانشكده داروسازی دانشگاه علوم پزشكی، شماری از اساتید دانشگاه ها و محققین و همچنین برخی از مدیران شركت های تولیدكننده داروهای گیاهی در این كشور نشت های مختلفی را برگزار كرد.

رضایی همچنین در سفر خود به تفلیس با 'مجید صابر' سفیر جمهوری اسلامی ایران، 'احسان خزاعی ' رایزن فرهنگی كشورمان در تفلیس و چند نفر از مسوولان كلینیك های درمانی و مراكز تحقیقاتی دارویی گرجستان ، دیدار و گفتگو كرد.

رییس انجمن علمی گیاهان دارویی كشورمان سپس با مثبت ارزیابی كردن سفر خود به گرجستان، اظهارداشت: در این سفر نشست های خوبی با برخی از مسوولان وزارت محیط زیست گرجستان برگزار شد تا با تبادل علمی زمینه های همكاری در بخش تولید گیاهان دارویی فراهم شود.

گفتنی است، انجمن گیاهان دارویی ایران موسسه ای غیر انتفاعی است كه در زمینه های علمی و پژوهشی به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه كمی و كیفی نیروهای متخصص و بهبود امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط به گیاهان دارویی فعالیت می كند.

خاورم/1108**2047**





:: برچسب‌ها: ایتالیا , رنگ , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: