برنامه دوازدهمین دوره لیگ برتر؛ هفته اول سپاهان میزبان آلومینیوم هرمزگان
نوشته شده توسط : breketid
لیگ برتر، قهرمانی سپاهان

سپاهان فصل پیش برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر ایران شد.

دوازدهمین دوره لیگ برتر ایران اعلام شد. دوره جدید لیگ حرفه ای ایران با ورود سه تیم آلومینیم هرمزگان، گهر زاگرس و پیکان تهران از لیگ آزادگان از تاریخ ۲۹ تیر امسال آغاز خواهد شد.

در هفته اول این مسابقات سپاهان اصفهان قهرمان فصل گذشته که در فصل نقل و انتقالات بعضی از ستاره های خود را از دست داده میزبان مس کرمان خواهد بود. مس کرمان فصل پیش را در رده نهم به پایان رساند. مربی این تیم ابراهیم قاسمپور با خرید بازیکنانی چون رضا عنایتی و تمدید قرار داد با بازیکنان پیشین، تیم خود را آماده فصل جدید کرده است.

نایب قهرمان فصل پیش یعنی تراکتور سازی تبریز هم در بازی نخست خود میزبان ساپیای البرز خواهد بود. سایپا آقای گل فصل پیش یعنی کریم انصاری فرد را در اختیار ندارد و او به پرسپولیس رفته است. تراکتور سازی هم از تغییرات بین فصل در امان نبوده، امیر قلعه نوعی سرمربی این تیم پس از یک فصل نسبتا موفق این تیم را به مقصد استقلال تهران ترک کرد. تراکتور سازی تبریز پس از قلعه نوعی و برای فصل جدید آنتونی اولیویرای پرتغالی را به خدمت گرفته است.

استقلال تهران که یازدهمین دوره لیگ را در جایگاه سوم به پایان برد، با یکی از تیم های تازه وارد به لیگ برتر یعنی آلومینیم هرمزگان روبرو خواهد شد. استقلال تهران که در ماه های آخر فصل پیش قهرمانی را از دست داد با آوردن امیر قلعه نوعی قصد دارد بار دیگر با این مربی به قهرمانی برسد.

قرمزهای پایتخت که در فصل خرید، با سر و صدای فراوان نام هایی چون، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسین ماهینی و کریم انصاری فرد را به ترکیب خود اضافه کردند، به دنبال قهرمانی در لیگ دوازدهم هستند. پرسپولیس تهران در اولین دیدار خود در لیگ باید به آبادان برود و با صنعت نفت بازی کند.

اولین داربی امسال بین استقلال و پرسپولیس در هفته ششم و به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. قرمزها در آخرین بازی پس از چهار باخت متوالی در داربی ها، سه بر دو حریف آبی پوش خود را مغلوب کردند.

اما در قبل از آن در هفته چهارم دو تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن و سپاهان اولین داربی فصل را برگزار خواهند کرد.

ذوب آهن که فصل پیش در لیگ ششم شد با خدمت گرفتن برخی از بازیکنان سابق خود مثل محسن مسلمان و مهدی رجب زاده و سرمربی گری رسول کرکبندی می خواهد جایگاه بهتری در لیگ آینده پیدا کند.

برنامه هفته اول لیگ برتر ایران ۲۹ و ۳۰ تیر

* داماش گیلان – فولاد خوزستان
* صنعت نفت آبادان – پرسپولیس تهران
*

استقلال تهران – آلومینیوم هرمزگان

*

سپاهان اصفهان – مس کرمان
* نفت تهران – راه آهن شهرری
*

تراکتورسازی تبریز – سایپای البرز

* صبای قم – پیکان تهران
* گهر درود – ملوان بندرانزلی
* فجر سپاسی شیراز – ذوب آهن اصفهان




:: برچسب‌ها: پارک , ژاپن , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: