سرمربی تكواندوزنان ایران:شرایط قهرمانی حاجی پور مهیاست
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ازمحل برپایی اردوی آمادگی تیم تكواندو برای شركت در المپیك ، ‌چونگ یونگ چانگ افزود: از كار حاجی پور رضایت داشته و روند آمادگی وی را دقیقا زیر نظر دارم.

وی گفت: ‌با توجه به آمادگی بالای نماینده ایران در المپیك ،‌ می توان گفت كه اگر وضع به همین صورت پیش رود ما مشكل جدی در راه قهرمانی نخواهیم داشت.

چانگ افزود: حاجی زاده باانجام روزی 5 ساعت تمرین و بدنسازی در وضعیت خوبی بسر می برد و با توجه به استعداد نامبرده ایشان شانس بسیار بالایی برای كسب عنوان قهرمانی را دارد.

این سرمربی دان 5 تكواندو در خصوص علت حضورش در تیم ملی تكواندو كشورمان گفت :‌ من ایران را دوست دارم و این احساس زمانی به وجود آمد كه من تصاویر تمرینات تكواندوكاران شما را دیدم و نوع پوشش این افراد برای من بسیار خوشایند بود.

وی افزود: تكواندو ایران دارای استعداد زیادی برای پیشرفت است، اما اختلاف سطح میان افراد ‌مبتدی و حرفه ای بسیار بالاست.

چانگ درخصوص امكانات اردوگفت: تمام آنچه برای تقویت سطح آمادگی نماینده ایران مورد نظرم بوده را فدراسیون تا این تاریخ تدارك دیده است و این مساله جای تقدیر دارد.

این سرمربی كره ای تصریح كرد:‌برای تمرین تنها باید به كسب مدال طلا فكر كرد و نه چیزدیگر.

وی گفت:درفاصله یكماه مانده به برگزاری بازیهای المپیك تمام تمرینها به صورت فشرده بمنظور رساندن حاجی پور به نقطه اوج در حال انجام است و اگرچه راه سختی در پیش داریم اما تمام پله های رسیدن به قهرمانی را به درستی طی كرده ایم و امیدواریم به این هدف برسیم.

چانگ ازنماینده ایران به عنوان یكی از شایسته ترین افراد منتخب در تكواندو یاد و تصریح كرد :‌ تلاش خستگی ناپذیر و پشتكار حاجی پور مسیر قهرمانی را برایمان بسیار هموار كرده است.

ورزشی** 1647**1590





:: برچسب‌ها: سفر , رقص , توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: