'شور شیرین' تا اطلاع ثانوی در سینما آزادی اكران نمی شود
نوشته شده توسط : breketid

'حبیب كاوش' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: تاكنون تصمیمی مبنی بر اكران فیلم سینمایی 'شور شیرین' در سینما آزاد اتخاذ نشده و این اثر در این سینما تا اطلاع ثانوی نمایش داده نمی شود.

وی یادآور شد: مشخص نیست این فیلم چه زمانی اجازه اكران در سینما آزاد را پیدا می كند و شورای صنفی نمایش فیلم در این باره تصمیم جدیدی نگرفته است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم تاكید كرد: فیلم سینمایی 'شور شیرین' اكنون به سرگروهی سینما اریكه ایرانیان به اكران عمومی رسیده و نمایش عمومی این اثر دفاع مقدسی از امروز(چهارشنبه) آغاز شده است.

كاوش همچنین گفت: هیچ تقاضایی از سوی مسوولان حوزه هنری مبنی بر رفع اختلافات پیش آمده، به شورای صنفی نمایش فیلم ارائه نشده است.

وی سپس از برگزاری جلسه میان مسوولان حوزه هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حل اختلافات پیش آمده ابراز بی اطلاعی كرد و افزود: در این جلسه از شورای صنفی نمایش فیلم برای حضور دعوتی به عمل نیامده بود.

فیلم 'شور شیرین' روایتی از زندگی شهید محمود كاوه است؛ كارگردانی این اثر سینمایی را جواد اردكانی برعهده دارد و رضا رویگری، احمد نجفی، حمیدرضا عمارلو، پردیس افكاری و شبنم قلی خانی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: