دشمن توطئه دورسازی مردم از ولایت را دنبال می كند
نوشته شده توسط : breketid

حجت الاسلام سید حمید روحانی روز چهارشنبه در همایش تبیین اندیشه های شهید بهشتی در محل سالن ولایت اردبیل افزود: این نقشه دیرینه دشمنان انقلاب تاكنون محقق نشده ولی آنان این خط توطئه را دنبال می كنند.

وی بیان كرد: آنچه تاكنون انقلاب اسلامی ایران را حفظ و حراست كرده در سایه پیروی از ولایت فقیه و رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت بوده است.

وی تاكید كرد كه اگر رهبری های داهیانه ، شجاعت ، درایت ، تعهد ، آگاهی به زمان و دوراندیشی های مقام معظم رهبری نبود توطئه هایی مثل فتنه 88 آسیب جدی به نظام می رساند.

وی اضافه كرد: فتنه سال 88 موضوعی عادی نبود، این فتنه اگر در هر كشور دیگری رخ می داد شالوده اش فرو می ریخت چرا كه دشمن برای این فتنه 20 سال كار كرده بود.

وی اظهار كرد: در كنار رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری آگاهی و بیداری مردم نیز در خنثی سازی توطئه هایی چون فتنه 88 نقش اساسی داشت.

روحانی اضافه كرد: با حضور به موقع و آگاهانه مردم تاكنون همه توطئه های دشمنان خنثی شده و با تداوم این روند دشمنان هیچ كاری از پیش نخواهند برد.

وی همچنین نقش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی نظام را در كشف و خنثی سازی توطئه های دشمنان مورد تمجید قرار داد و بیان كرد: اگر بیداری ، هوشیاری و نظارت سربازان گمنام امام زمان (عج) نبود امروز همانند برخی كشورها در ایران اسلامی نیز شاهد قتل و خونریزی و اقدامات تروریستی مرگبار بودیم.

حجت الاسلام روحانی همچنین گفت: یكی از برنامه های اصلی دشمن این است كه اسلام اصیل و ناب محمدی در ایران حاكم نباشد و حاكمیت اسلام های دیگر و یك بعدی برایش مساله ساز و نگران كننده نیست.

او تاكید كرد: رمز موفقیت امام راحل شناساندن و حاكم كردن اسلامی بود كه همه ابعاد را شامل می شد و دشمن از این اسلام هراسان بوده و در پی شكست آن است.

روحانی اضافه كرد: طرح اسلام ایرانی و یا اسلامی با ریشه های نژادی و گروهی دیگر در پی ایجاد شكاف و دو دستگی بین امت اسلامی است، دشمن در تلاش برای دور كردن مردم از اسلام اصیل است.

وی ادامه داد: آرزوی دشمن همیشه ارایه چهره تحریف شده ای از دین بوده و اسلامی فرقه ای ، اسلام متحجرانه و اسلام مسخ شده همیشه مورد علاقه دشمنان بوده است.

حجت الاسلام روحانی همچنین كم رنگ شدن آرمان های انقلاب را به عنوان یكی دیگر از خواست ها و توطئه های دشمنان ذكر كرد و گفت: بی تفاوت كردن مردم به مسایل اساسی دینی و زیر سووال بردن آنها همیشه مورد تعقیب دشمنان بوده است.

رییس بنیاد دین پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به نقش و شخصیت شهید بهشتی گفت : این شهید عزیز دارای سعه صدر و متانت كم نظیری بودند، ایشان انواع تهمت ها و هتاكی ها را از دیگران شنید ولی هرگز به آن توجه نكرده و به عاملان نیز كینه نگرفت.

روحانی به سابقه مبارزاتی شهید بهشتی اشاره كرد و گفت: یكی از ظلم ها به بهشتی این بود كه وی را فردی فاقد سابقه مبارزاتی معرفی می كردند در حالی كه وی فعالیت های سیاسی و مبارزاتی خود را از سال 1332 و با جریان نهضت ملی شدن نفت شروع كرد.

وی با بیان اینكه شهید بهشتی یكی از علل پیروی كودتای 28 مرداد را فقدان كادر مجرب جریان ملی شدن نفت می دانست افزود: از آن پس وی فعالیت خود را در راستای كادر سازی برای انقلاب معطوف كرد.

این مورخ انقلاب اسلامی همچنین تلاش برای نزدیك كردن حوزه و دانشگاه به همدیگر را از جمله فعالیت های مهم شهید بهشتی ذكر كرده و گفت: شهید بهشتی تلاش بسیاری كرد تا دیواری كه توسط رضا خان بین حوزه و دانشگاه كشیده شده بود را بشكند و در این راه به موفقیت های بزرگی نیز دست یافت.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینكه شناخت و نابودی افراد نخبه در هر انقلابی مورد توجه دشمنان است گفت: دشمن شهید بهشتی را خوب شناخته بود و وی را یكی از گزینه های قدرتمند رهبری نظام پس از امام راحل می دانست و به زعم خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی وی و 72 تن از یارانش را به شهادت رساند.

وی گفت: دشمنان خیال می كردند كه انقلاب و نظام ما متكی به افراد است و با این هدف بهشتنی را شهید كردند ولی خود شهادت این مرد بزرگ زمینه پیروزی های بزرگتری را برای انقلاب اسلامی در پی داشت.

8124/530/245





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , سرگرمی , رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: