نوشته شده توسط : breketid

محمد قاضی خوانساری روزپنجشنبه كشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این دانشجویان شامل 600 نفر هستند كه با پرداخت هزینه شهریه در دانشگاههای كشور تحصیل می كنند.

وی اظهار كرد: نحوه پذیرش این دانشجویان و وضعیت دانشگاه های پذیرنده و شرایط آنان در همایش مدیران آموزشی در ارومیه مورد بررسی قرار می گیرد.

قاضی خوانساری گفت: بررسی بورس های تحصیلی و نیاز سنجی در عرصه دانشگاهی نیز از مباحث مهم مطرح در این همایش است .

خوانساری گفت: از دانشگاه های علوم پزشكی كشور می خواهیم تا از نحوه این نیاز سنجی آگاه شده و رشته های مورد نیاز را اعلام كنند.

وی افزود: تنها رشته هایی را در این زمینه می پذیریم كه جزو رشته های خاص و نوین می باشد و می تواند برای مرتفع كردن نیازهای آینده كشور مهم باشد.

رییس مركز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی كشور با اشاره به موضوع استاد مشاور گفت: در این زمینه آیین نامه هایی وجود دارد ولی بعضی مسائل موجب اجرا نشدن آن شده است.

وی اظهار كرد: امروز اغلب دانشگاه ها از وضعیت و مشكلات دانشجویان مطلع نیستند و اساتید نیز رغبتی به این موضوع ندارند در حالیكه طرح استاد مشاور و اجرای آن در دانشگاه ها می تواند گامی مثبت در افزایش پیشرفت تحصیلی باشد.

همایش مدیران آموزشی دانشگاههای علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر كشور از روز چهارشنبه در ارومیه به مدت دو روز و با هدف بررسی مسائل و مشكلات آموزشی دانشگاه ها و مرتفع سازی آنها آغاز شد.

7125/583/ 1645





:: برچسب‌ها: برف , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: