حزب الله نقش خود دربستن خیابان‌های و ناآرامی های اخیر لبنان را رد كرد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از بیروت، در هفته های اخیر و به مناسبت های گوناگون مناطق مختلف لبنان شاهد ناآرامی هایی بوده كه از جمله آنها می توان به چند نوبت تجمع خانواده های ربوده شدگان لبنانی در سوریه و مسدود كردن مسیرها در مناطق مختلف بیروت و دیگر شهرهای لبنان در اعتراض به قطعی های مكرر و طولانی جریان برق اشاره كرد.

در همین راستا 'حسین حاج حسن' وزیر كشاورزی و نماینده حزب الله در دولت لبنان امروز در گفت و گو با رسانه ها به این موضوع كه در هفته های اخیر به دلایل مختلف برخی با آتش زدن لاستیك اقدام به راه بندان در مناطق مختلف بیروت و دیگر شهرهای لبنان كرده اند، اشاره نمود.

وی گفت: 'سید حسن نصرالله' دبیر كل حزب الله و 'نبیه بری' رییس مجلس لبنان در خصوص مساله امنیت سخنانی گفته اند كه هیچ سیاستمدار دیگری به این امور اشاره نكرده، بویژه اینكه آنها از دستگاه های امنیتی خواسته اند كه به وظیفه خود عمل كنند.

وی با تاكید بر اینكه حزب الله یك دستگاه امنیتی نبوده و نمی تواند با حضور در خیابان ها به برقراری امنیت بپردازد، اظهار داشت: موضع حزب الله روشن بوده و هر اقدامی از این نوع از نظر مقامات این حزب غیر قانونی و غیر اخلاقی است.

حاج حسن تاكید كرد: نباید مسایل امنیتی اینگونه بررسی شود كه افرادی كه به خیابان می آیند، منتسب به چه طایفه ای هستند و پس از آن، حادثه را به احزاب آن طایفه نسبت داد.

'محمد فنیش' دیگر وزیر وابسته به حزب الله در دولت لبنان نیز گفت: از دستگاه های امینتی می خواهیم كه به وظیفه خود در حفظ آرامش كشور عمل كنند و ما پشتیبان این نیروهای در راستای برقراری امنیت هستیم .

بزرگراه 'صیدا' به بیروت نیز دیشب توسط طرفداران 'احمد اسیر' رهبر 'سلفی' های صیدا در اعتراض به حزب الله، مسدود شد.

خاورم*2024**1651





:: برچسب‌ها: هنر , موسیقی , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: