رویانیان: مربی خارجی با تصمیم نهایی من جذب می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس؛ 'محمد رویانیان' پس از جلسه با بازیكنان این تیم اظهار داشت: با توجه به شایعات زیاد روزهای اخیر، جلسه‌ای را امروز پنجشنبه با بازیكنان در فضایی بسیار آرام و دوست داشتنی برگزار كردیم.

وی گفت: حرف‌های پراكنده در چند روز اخیر در پرسپولیس درباره كادر فنی زیاد بود و به همین دلیل من مجبور بودم تا بازیكنانم را توجیه كنم كه بدانند در پرسپولیس چه خبر است.

وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ‌اولین گزینه ما كه خارجی بود به دلیل پیشنهاد مالی بسیار بالا كه اگر من قبول می‌كردم، ظلم به فوتبال ایران و پرسپولیس بود، كنار گذاشته شد.

رویانیان گفت: اگر من این كار را می‌كردم در حق تمام مربیان ایرانی ظلم می‌شد و به همین دلیل مجبور شدم با این مربی چانه زنی كنم كه همین موضوع سه روز وقتم را گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی كه آیا پیشنهاد این مربی از دنیزلی بیشتر بود یا خیر، افزود: باور كنید پیشنهاد دنیزلی و راه و رسم او خیلی خوب بود. دنیزلی برخوردی خوب و انسانی با ما داشت و به هر شكل تمام شد و رفت.

وی گفت: در حال حاضر ما با دو مربی خارجی بسیار خوب پای میز مذاكره هستیم و آنها آماده هستند تا ما تماس بگیریم، این مربیان جزو همان چهار گزینه‌ای هستند كه قبلا اعلام كرده بودیم.

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص گزینه‌های ایرانی برای مربیگری تیم پرسپولیس گفت: دایی و مایلی كهن و همچنین حمید درخشان از بزرگان فوتبال پرسپولیس و ایران هستند، من همه این عزیزان را دوست دارم و مخلص تك تك آنها هستم، اما نمی‌توانم همینطور تصمیم بگیرم. باید وسواس به خرج بدهم. شاید گفتن این موضوع در فوتبال درست نیست چون همیشه حرفی را می‌زنی و بعد از دو روز طور دیگر برداشت می‌شود.

وی افزود: ما باید بپذیریم انتخاب مربی و كادر فنی بسیار مهم و حساس است. باید ببینیم كه چه مربی برای فردا و كدام مربی برای دو سال دیگر به درد ما می‌خورد، اما تصمیم من گزینه خارجی است.

رویانیان در خصوص مذاكره شب گذشته با علی دایی نیز گفت: من این موضوع را تائید نمی‌كنم. خودم عاشق علی دایی هستم، اما آماری كه از طریق سایت‌ها دریافت كردم، اول همه به خوزه مانوئل رای دادند، چون در 10 سال، 11 قهرمانی داشت.

وی با اشاره به این كه، او در قاره آفریقا چهار جام گرفت و به همین دلیل گزینه اول من خوزه مانوئل بود، افزود: این گزینه بسیار خوب بود، اما با این پول كلان نتوانستم او را به ایران بیاورم، به همین دلیل به دنبال دومین گزینه پرسپولیس یعنی كالدرون رفتم و سپس با متسو گفت ‌و گویی انجام دادم.

مدیر عامل پرسپولیس یادآور شد: در حال حاضر باز هم به دنبال كالدرون و متسو هستیم چرا كه من از متسو تشكر می‌كنم چون او عاشق پرسپولیس بود.

وی در پاسخ به سؤالی كه گفته شد، متسو برای حضور در ایران انصراف داده و شما چه طور می‌خواهید با او حرف بزنید، گفت:‌ درست است متسو اعلام كرده كه نمی‌تواند بیاید، اما من كارم را باز ادامه می‌دهم، انشاءالله تا امشب سعی می‌كنم گزینه پرسپولیس را اعلام ‌كنم.

مدیر عامل سرخپوشان در مورد شرایطی كه برای جذب متسو و منشور اخلاقی برای این مربی بوجود آمد، گفت: شما از كدام منشور اخلاقی حرف می‌زنید. مردی اهل كشور فرانسه مسلمان شده، به نظر شما این كار منشور اخلاقی است.

وی تصریح كرد: آقایان این حرف‌ها خوب نیست، آنهایی كه این حرف را می‌زنند بیشتر دقت كنند. اصلا آقایان اگر راست می‌‌گویید و به منشور اخلاقی پایبند هستید‌ در ماه مبارك رمضان فوتبال را تعطیل كنند. شما كه به خاطر یك اخم كی‌روش جام حذفی را تعطیل می‌كنید، چه طور برای رضای خدا و برای دین اسلام و خدای بزرگ لیگ را تعطیل نمی‌كنید، در حالی كه در ماه رمضان ماه عبادت و خدا را داریم، بعد می‌گویید باید اخلاق درست شود.

رویانیان یادآور شد؛ در ماه رمضان همه بخاطر دین مبین اسلام روزه می‌گیرند، اما آقایان با این كارشان همه را گرفتار خودشان می‌كنند. كاری می‌كنند كه به جای این كه افراد به دنبال خودسازی و راز و نیاز باشند، به دنبال فوتبال و حواشی آن بروند. آقایان اگر راست می‌گویید ماه رمضان ماه ضیافت الهی را تعطیل كنند و به فكر اخم آقای كی‌روش نباشند.

وی با حمایت از متسو در ادامه صحبت‌هایش تاكید كرد: متسو مربی است كه مسلمان است ما باید برویم همه چیز را در فوتبال خودمان درست كنیم، نه این كه یك خارجی مسلمان به فوتبال ما آمده و بگوییم مشكل او منشور اخلاقی است.

وی در خصوص حضور كالدرون گفت: گزینه اول من برای مربیگری پرسپولیس فعلا كالدرون است به او گفتم قیمتت را كمی پایین‌تر بیاور تا ما بتوانیم با او قرارداد ببندیم. ایمیلی برای او فرستادم كه منتظرم او به من جواب بدهد.

رویانیان در خصوص استعفایش گفت: من استعفایی اعلام نكردم، اما خیلی دوست دارم از فوتبال بروم. چون بازی‌های عجیبی را در این فوتبال می‌خوانم و تا الان ندیده بودم من نامه‌ای نوشتم و به پروین گفتم چون می‌خواهم بروم شما بیا امورات را بر عهده بگیر و به پروین گفتم تو بیا تا من خیالم راحت بشود. ایشان وقتی این كلمه را شنید و یك نامه را دست من دید، متعجب شد البته به هواداران بگویم من مقابل همه چیز مقاومت می‌كنم و تا پای جان می‌ایستم و كوتاه نمی‌آیم ولی از برخی اتفاقات دلم گرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی به دنبال توطئه با برخی تیم ها هستند و می خواهند ما را نابود كنند. دلیلش این است كه چون بازیكن خوب آوردم و برای تیمم هزینه كردم، چون نگفتم مثل همه مشكل مالی دارم. همه چیز را در دلم نگاه داشتم و آقایان كسی كه مشكل مالی دارد، اما درباره‌اش حرفی نمی‌زند، آدم كوچكی نیست.

وی تاكید كرد: وقتی چهار بازیكن گرفتم انواع تهمت‌ها را به من زدند و گفتند رویانیان ماشین وارد كرده و صد حرف دیگر.

رویانیان در پاسخ به سؤالی كه استقلالی‌ها ‌گفتند وقتی پرسپولیسی‌ها بر سر هر بازیكن جلسه شبانه برگزار می‌كردند ما مربی خود را انتخاب كردیم، گفت:‌ مبارك استقلالی‌ها باشد و انشاءالله موفق باشند. من دیگر راجع هیچ باشگاهی نمی‌خواهم حرف بزنم و درباره هیچ شخصی اعلام نظر نمی‌كنم. از امروز نمی‌خواستم هیچ مصاحبه‌ای انجام دهم. از این به بعد تصمیم به سكوت دارم چون باید این كار را انجام دهم. تا الان هم اشتباه كردم.

مدیرعامل قرمز‌پوشان در پاسخ به سوالی كه استقلالی‌ها اعلام كردند بازیكنان ما با عشق قرارداد بستند اما پرسپولیسی‌ها به خاطر پول و ماشین نیز گفت: ببخشید عشق یك و نیم میلیاردی نیز عشق خیلی قشنگی است من تبریك می‌گویم.

رویانیان در پایان حرفهایش درباره مالیات قرارداد بازیكنان نیز گفت: ما با اداره مالیات صحبت كردیم و قول دادیم كه به آنها كمك می‌كنیم، اما مطمئن باشید مالیات قرارداد بازیكنان ما و خود باشگاه زیاد نمی‌شود. آنهایی كه خیلی پول خرج كرده‌اند مالیاتشان زیاد می‌شود نه ما. آنها باید نگران باشند.

ورزشی **9118**1594





:: برچسب‌ها: سفر , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: