سرمربی پرتغال: رونالدو قرار بود پنالتی پنجم را بزند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرگزاری ها، در این بازی كه چهارشنبه شب در دونتسك برگزار شد، اسپانیا با نتیجه 4 بر 2 در ضربات پنالتی پیروز شد و به مسابقه فینال رسید.

در ضربات پنالتی 'ایكر كاسیاس' دروازه بان اسپانیا ضربه 'خوآئو موتینیو' را مهار كرد و سپس 'برونو آلوس' توپ را به تیر دروازه كوبید تا سرنوشت بازی به دست 'سسك فابرگاس' بیفتد.

'پائولو بنتو' سرمربی پرتغال بعد از این شكست گفت: باختیم چون اسپانیا در ضربات پنالتی بهتر بود. ما در این مسابقات اصلا شانس نیاوردیم.

وی به سوالی در مورد اینكه چرا گرانترین بازیكن جهان یعنی رونالدو هیچ كدام از پنالتی ها را نزد افزود: او قرار بود پنالتی آخر را بزند. این طور برنامه ریزی كرده بودیم كه اگر نتیجه 4 بر 4 شد او ضربه پنجم را بزند.

بنتو در ادامه عملكرد بازیكنانش در بازی با اسپانیا و همچنین در طول مسابقات را مورد تمجید قرار داد و اظهار داشت: به نظر من ما خیلی خوب بازی كردیم. در مورد مسابقه با اسپانیا هم فكر می كنم در 90 دقیقه اول بهتر بودیم اما در وقت اضافی كم آوردیم. در چنین شرایطی اگر كمی شانس نیاورید، بازنده خواهید بود.

وی در تقدیر از بازی تیم اسپانیا گفت: اسپانیا واقعا شایستگی رسیدن به فینال را داشت اما در عین حال می خواهم از بازیكنانم به خاطر آنچه در این مسابقات از خود نشان دادند تشكر كنم. با قدرت و انسجام و بسیار تهاجمی بازی كردیم و اعتماد به نفسمان بالا رفت.

ورزشی**9126**1601





:: برچسب‌ها: مردم , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: