پیشنهادنایب رییسی كنفدراسیون اسكواش آسیابه رییس فدراسیون اسكواش ایران
نوشته شده توسط : breketid

مسعود سلیمانی روز شنبه به ایرنا افزود:در دیداری كه با مسئولان كنفدراسیون اسكواش آسیا داشتم آنها پیشنهاد نایب رییسی آسیا را من دادند.

وی بااشاره به سطح بالای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا دركیش خاطرنشان كرد: مسابقات قهرمانی آسیا در كیش فوق العاده برگزارشد و مسئولان آسیایی نیز این مسابقات را یكی از بهترین وبا كیفیت ترین های قاره آسیا دانستند.

وی ادامه داد:توانستیم میزبان بسیار خوبی برای این مسابقات باشیم و تمام تیم های خارجی حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا جوانان از میزبانی راضی بودند و امیدواریم بتوانیم در آینده میزبانی های بزرگتری را بگیریم.

رییس فدراسیون اسكواش درخصوص اینكه آیا از عملكرد بازیكنان كشورمان رضایت دارد، گفت: تا زمانی كه برروی سكو قرارنگیریم از عملكرد راضی نخواهم بود.اما به هرحال سال گذشته تنها 2 ورزشكار در میان 8 نفر برتر داشتیم و امسال 6 ورزشكار كه این نشان از رشد ما دارد.

وی تصریح كرد: از عملكرد تیم بانوان نیز رضایت دارم و فكر می كنم فاطمه حیدری موفق شد پس از جدایی مقدس اشرف به خوبی جای او را پر كند و او در این مسابقات یك مربی تمام عیار برای بانوان بود.

وی اظهارداشت:این مسابقات باعث شد تا مسئولان آسیایی بیش از پیش به ما اعتماد كنند و اطمینان داشته باشید در آینده نزدیك مسابقات بزرگتری به ایران داده خواهد شد.

سلیمانی در خصوص اعزام بازیكنان جوان به مسابقات جهانی قطر خاطرنشان كرد: این مسابقات همزمان با مسابقات بین المللی گلستان است و بازیكنان ما طبق قوانین باید در این رقابت ها شركت كنند در غیر این صورت امتیاز منفی خواهند گرفت.

وی اظهارداشت: قرار بود عرفان جمشیدی و سهیل شاملی عازم رقابت های جهانی قطر شوند كه به همین دلیل وبا تصمیم كمیته تیم های ملی برای متضرر نشدن ملی پوشان آنها به این مسابقات اعزام نخواهند شد.

رییس فدراسیون اسكواش ایران گفت:ازاین پس تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا با تلاش زیاد خود راآماده مسابقات گرگان، ایران جونیور و لیگ برتر اسكواش كنیم؛ زیرا هر سه مسابقه برای ما اهمیت فراوانی دارد.

ورزشی **9118**1590





:: برچسب‌ها: بچه ها , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: