وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد بیروت شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از بیروت، حسینی در این سفر قرار است در مراسم افتتاحیه هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران كه از امروز در لبنان آغاز می شود، شركت كند.

در این مراسم افتتاحیه كه در تالار 'یونسكو' شهر بیروت برگزار خواهد شد، قرار است كه 'غابی لیون' همتای لبنانی حسینی نیز حضور یابد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و استاندار استان اصفهان از جمله سخنرانان این جلسه بوده و نمایشگاه های هنری كه برای این هفته در نظر گرفته شده، در پایان این مراسم افتتاح خواهند شد.

به همین منظور گروه منتخبی از هنرمندان برجسته رشته‌های مختلف هنری و چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی ایران امروز وارد بیروت شدند.

یكی از برنامه‌های ویژه كه در این هفته فرهنگی برگزار خواهد ‌شد، برگزاری نمایشگاه عكس سه بعدی از آثار تاریخی ایران است.

در این نمایشگاه عكس‌هایی از بناهای تاریخی ایران از جمله حافظیه، مسجد، بازار و حمام وكیل، تخت جمشید، ارگ كریم خان، باغ ارم و شاه چراغ در شهر شیراز، میدان امیر چخماق، بادگیرها، مسجد جامع و خانه لاری‌ها در شهر یزد، میدان و حمام گنجعلی خان، گنبد جبلیه، موزه هرندی، زندان اسكندر و حصار قدیمی در شهر كرمان به نمایش در خواهند آمد.

برگزاری مراسم شبی با 'قرآن مجید'، اجرای تواشیح، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی، اجرای موسیقی سنتی، ورزش‌های زورخانه‌ای، نمایش دستاوردهای علمی ایران و برگزاری تور مجازی از جمله برنامه‌هایی است كه در هفته فرهنگی ایران در بیروت به اجرا در خواهد آمد.

خاورم*2024**1030**1651





:: برچسب‌ها: ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: