صدور كارت مجازی برای اشخاص حقوقی
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بانك صادرات ایران، این بانك در راستای توسعه خدمات بانكداری الكترونیكی و كاهش هزینه و وقت مشتریان ، امكان صدور كارت مجازی را برای اشخاص حقوقی فراهم ساخت.

این كارت بنا به درخواست شركت‌ها، سازمان های دولتی و غیردولتی دارای حساب حقوقی یا دولتی نزد بانك و به منظور تسهیل در واریز وجه به این حسابها صادر می شود.

براین اساس بانك برای این گونه اشخاص كارت 16 رقمی مجازی تعریف می‌ كند كه از طریق آن اشخاص طرف تعامل با شركت‌ها و سازمان ها قادر خواهند بود، تراكنش انتقال كارت به كارت را با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش، اینترنت بانك و همراه بانك انجام دهند.

این كارت تكمیل كننده فروش اینترنتی محصولات و خدمات مختلف محسوب می‌ شود و اشخاص حقوقی می‌توانند با دریافت شماره كارت مجازی علاوه بر آسایش مشتریان خود، در كوتاه ترین زمان در بستری امن، مبادلات مالی خود را انجام دهند.

گفتنی است ابزارهای پرداخت الكترونیك این بانك هرماه به طور متوسط حدود 60 میلیون تراكنش شتابی (معادل 16 درصد كل تراكنش‌های شبكه بانكی) را با موفقیت انجام می‌دهند و دستگاه های خودپرداز این بانك نیز بار مبادله 28 درصد از كل مبالغ جابجا شده در نظام بانكی كشور را بردوش می‌كشند.

اقتصام** 9141 **1561





:: برچسب‌ها: ایتالیا , دره عمیق و باریک , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: