تجمع گروههای مخالف تجارت اسلحه درمقابل سازمان ملل
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ، روز دوشنبه به وقت محلی، شمار زیادی از گروههای مخالف تجارت اسلحه از سراسر جهان با تجمع در مقابل سازمان ملل، اعتراض خود به تجارت و فروش گسترده اسلحه در سراسر جهان اعلام كردند.

' این تجمع در آُستانه برگزاری نشست سازمان ملل درباره بررسی آینده پیمان تجارت اسحله و به منظور هشدار به كشورهایی كه دارای شركت های بزرگ اسلحه سازی هستند، برگزار شد.'

'آمریكا و رژیم صهیونیستی با دارا بودن شركت های متعدد اسلحه سازی بزرگترین صادر كنندگان انواع سلاح های مرگبار در جهان هستند.'

قدرت و نفوذ شركت های اسلحه سازی در آمریكا به حدی است كه درانتخابات ریاست جمهوری آن كشور و كنگره ، حمایت های مالی آنان نقش تعیین كننده ای در نتایج انتخابات دارد.

تجمع كنندگان با حمل پلاكاردهایی كه بر روی آنان نوشته بود،' فروش اسلحه را متوقف كنید'، 'سازمان ملل به فكر مقابله با شركت های اسلحه سازی باشد' از اركان اصلی سازمان ملل خواستند با تشدید قوانین بین المللی به وضعیت آشفته تجارت اسلحه در جهان سروسامان دهند.

براساس گزارش های رسمی نهادهای بین المللی درهر دقیقه یك نفر در جهان توسط سلاح های گرم كشته می شود.

مخالفان تجارت اسلحه با تشكیل یك ائتلاف جهانی متشكل از 25 سازمان مدنی از 125 كشور جهان درجهت تدوین قوانین سفت و سخت بین المللی به منظور مبارزه با گسترش و فروش سلاح های مرگبار تلاش می كنند.

اروپام 1908





:: برچسب‌ها: سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: