یك هفته تمرین فشرده برای كشتی گیران آزاد كار اعزامی به اسپانیا
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، رضالایق در حاشیه تمرینات كشتی گیران به ایرنا افزود : تمرینات تااین لحظه به طورمنظم انجام شده وتمامی افراددارای سهمیه حضوردر المپیك لندن در وضعیت مناسب بسر می برند.

به گفته وی بخشی ازبرنامه آماده سازی كشتی آزادحضور درمسابقات تداركاتی بوده و در همین قالب تمامی اردو نشینان در ادامه برنامه آماده سازی به اسپانیا اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی كشتی آزاد افزود : با پشتكار و همت اردونشینان تمام توقعات ما در حوزه های فنی،‌جسمانی و روانی برآورده شده و از نفرات اعزامی به اسپانیا انتظار داریم تا تواناییهای خود را در این تورنمنت تداركاتی به تثبیت برسانند.

وی افزود:‌المپیكی های آزادكار ما پس از گذراندن اردوی یك هفته ای در اسپانیا به مدت 5 روز ریكاروی را تحت اشراف مسوولان اردو خواهند گذراند.

لایق افزود: پس از این ریكاوری یك اردوی 15 روزه تا قبل از اعزام المپیكی ها طراحی شده است كه انشاء الله پس از آن نمایندگان المپیكی ما به حداكثر آمادگی برسند.

به گفته وی تمامی برنامه های لازم برای تحقق حداكثر آمادگی كشتی گیران نماینده ما در المپیك لندن از زمان حضور خادم در مدیریت تیمهای ملی تدوین و تحت اشراف دقیق وی پیاده شده و تورنمنت اسپانیا نیز در این جهت برنامه ریزی شده است.

به گفته وی ، اعضای تیم ملی كشتی كمبود میدان دارند ولازم است تا با حضور درمیادین مختلف توانایی خود را محك بزنندو همین برنامه تمرینی فشرده اردوی تهران را در اسپانیا دنبال خواهند كرد.

ورزشی**1647**1590





:: برچسب‌ها: فوتبال , پاریس , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: