كمیته امداد امسال 500 هزار فرصت شغلی ایجاد می كند
نوشته شده توسط : breketid

'حسین انواری' در گفت و گویی با بیان اینكه در سال 90 یك هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات بانكی به كمیته امداد اختصاص داده شد، خاطر نشان كرد 750 میلیارد از این مبلغ برای اشتغال خانگی و 750 میلیارد مابقی برای خود اشتغالی بوده است.

این مقام ارشد در كمیته امداد به فرآیند ایجاد مشاغل خانگی برای مددجویان اشاره كرد و یادآورشد ایجاد مشاغل خانگی از سوی این نهاد تنها منحصر به ارایه اعتبارات نبوده است، بلكه ایجاد خودباوری و آمادگی افراد برای كار، مهارت آموزی و اشتغال از جمله مواردی است كه در این فرآیند صورت می گیرد.

انواری با یادآوری اینكه بودجه امداد در مجموع 19 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم خانواده های تحت پوشش را از طریق استعداد سنجی توانمند كرده و به مرحله خودكفایی برسانیم.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس قانون بودجه، امسال 20 درصد از منابع قرض الحسنه بانك ها به امر اشتغال های كوچك از سوی كمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص خواهد یافت.

عضو شورای مركزی كمیته امداد گفت: از هفته آینده با استان ها رایزنی خواهیم كرد و با مشخص شدن سهمیه استانی وارد تفاهم نامه با بانك های عامل خواهیم شد.

انواری افزود: چنانچه امسال بتوانیم از 200 میلیارد تومان منابع قرض الحسنه بانك ها بهره مند شویم، یك ركورد بسیار خوب و جدیدی است كه می تواند در خانواده های دو دهك پایین جامعه موثر باشد و اكنون در حال وصول مطالبات سال گذشته هستیم.

وی اضافه كرد: افرادی كه به مرحله خودكفایی می رسند، به عنوان همكاران جدید امداد تشكیل پرونده می دهند، كارت افتخار و همت دریافت می كنند و نحوه تعامل آنها با امداد تغییر شكل پیدا می كند.

به گزارش روز سه شنبه اداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی كمیته امداد امام خمینی(ره)،انواری در ادامه گفت: این كمیته با توجه به اقدامات سال گذشته توانست در بین دستگاه های اجرایی كشور مقام نخست را در زمینه اشتغال كسب كند.

اجتمام ** 1788 **1569





:: برچسب‌ها: پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: