تیم فوتبال زیر 22سال ایران برابر بحرین به تساوی دست یافت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مالزی، بازیكنان تیم فوتبال ایران, در آخرین بازی خود امشب در ورزشگاه هانگ جابت شهر ملاكا در مالزی برابر تیم بحرین صف آرایی كردند و با تساوی یك بریك و در مجموع با 13امتیاز به دور بعد صعود كردند.

تیم بحرین كه نتیجه این بازی برایش در صعود به دور بعدی بی اثر بود، از ابتدای بازی در لاك دفاعی فرو رفت و تنها در ضد حمله ها در زمین ایران حاضر می شد كه در دقیقه 1+45 وقت اضافی در نیمه اول با یك گل این نیمه را به سود خود تمام كرد.

بازیكنان ایران درنیمه دوم برای تساوی و یاپیروزی وارد زمین شدند و در دقیقه 48گل تساوی توسط پورعلی گنجی وارد دروازه تیم بحرین شد.

تیم بحرین همچون روال گذشته در طول بازی بااستفاده ازاقدامات تاخیری سعی در كند كردن بازی نمود، بطوریكه دروازه بان وتعدادی از بازیكنان بحرینی از سوی داور كارت زرد گرفتند و در دقیقه 81 نیز یكی از بازیكنان با دریافت كارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

بازیكنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران حملات زیادی را بر روی دروازه حریف تدارك دیدند كه چندین موقعیت گل از دست رفت، ولی به شایستگی در برابر حریف كاملا دفاعی خود بازی تاكتیكی را ارائه دادند.

اگر چه تیم فوتبال زیر 22 سال ایران با پیروزی در چهار دیدار گذشته وكسب 12 امتیاز صعودش به مسابقات قهرمانی آسیا حتمی شده بود، ولی بازیكنان ایران دربازی امروز با تلاش خود توانستند فوتبال بسیار خوبی را به نمایش بگذارند و با كسب یك امتیاز به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شوند.

مرحله بعد این رقابتها در سال 2013 برگزار می شود .

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ایران قبل از شروع بازی با نمایش فیلم بازیهای تیم بحرین نكات فنی را به بازیكنان تذكر داده بود كه در این دیدار به دلیل بازی دفاعی حریف بحرینی فرصت ها از دست رفت.

تركیب تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در بازی امروز سید حسین حسینی، بهرام دباغ، علی گودرزی، محمد امین حاج محمدی، شهریار شیروند، مرتضی پورعلی گنجی، مرتضی تبریزی، محسن مسلمان، میلاد غریبی، پیام صادقیان و یعقوب كریمی بود.

حضور مثال زدنی و كثیر ایرانیان مقیم مالزی در بازی امروز و تشویق بی وقفه آنان موجب افزایش روحیه بازیكنان تیم ایران شد.

آساق**335/





:: برچسب‌ها: واشنگتن , خانواده , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: