خیل عظیم زائران در مسجد مقدس جمكران بیتوته كردند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) در شب میلاد دوازدهمین اختر تابناك امامت و ولایت در مسجد جمكران اجتماع باشكوهی ترتیب داده و با شركت در برنامه های مختلف جشن و سرور، دعای اللهم عجل لولیك الفرج را سردادند.

آنان با دیدگانی اشكبار و قلبی مالامال از عشق دیدار مهدی فاطمه(عج) به دعا و راز و نیاز تا صبح پرداخته و از درگاه الهی تعجیل در فرجش را خواستار شدند.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این مراسم باشكوه و معنوی جلوه ویژه ای به آیین جشن میلاد حضرت مهدی(عج) داده بود.

زیارت جامعه كبیره، دعای كمیل، مناجات شعبان و دعای فرج از جمله ادعیه ای بود كه مشتاقان حضرت مهدی(عج) در شب نیمه شعبان در كنار هم زمزمه كرده و تا پاسی از شب به راز و نیاز به درگاه الهی مشغول بودند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا از مسجد جمكران خیل عظیم جمعیت علاوه بر شب گذشته، از بامداد امروز پنجشنبه همچنان در حال حركت به سوی این مسجد هستند بطوری كه در بسیاری از مسیرهای منتهی به این مكان مقدس به دلیل ازدحام جمعیت و وسایل نقلیه امكان حركت وجود نداشته و زائران به سختی خود را به مسجد جمكران می رسانند.

به همین خاطر بسیاری از زائرانی كه از سراسر كشور به قم سفر كرده اند به دلیل كمبود فضا و عدم امكان عبور و مرور در هر گوشه ای نزدیك به مسجد جمكران اسكان یافته و به راز و نیاز و قرائت نماز امام زمان(عج) مشغول هستند.

هم اكنون مسجد مقدس جمكران و مناطق اطراف آن مملو از زائرانی است كه از شهرهای مختلف و كشورهای مختلف جهان به قم آمده اند تا در مراسم جشن میلاد امام مهدی موعود شركت كنند.

نیروهای خدماتی و امدادی نیز كه از روز گذشته به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز كرده اند همچنان مشغول راهنمایی و پذیرایی از زائران هستند.

همچنین ایستگاههای صلواتی متعدد در مسیر منتهی به مسجد جمكران برپا شده و در این چارچوب از زائران پذیرایی می شود.

550





:: برچسب‌ها: زن , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: