مسیر تردد خودروهای ناتو در پاكستان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ، 'رحمان ملك' امروز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در خارج از پارلمان ملی این كشور در اسلام آباد گفت: نیروھای پلیس ھر ایالت در پاكستان مسوول فراھم كردن امنیت برای خودروھای ناتو ھستند اما نیروھای تكاور و دیگر نھادھای امنیتی، تامین امنیت و حفاظت از این خودروھا را در مسیر های كراچی و ایالت پنجاب بر عھده خواھند داشت.

روز گذشته ﴿پنجشنبه﴾ اولین سری از خودروهای تداركاتی نیروهای ناتو، نخستین بار پس از هفت ماه، از مرز مشترك افغانستان و پاكستان به سوی افغانستان حركت كردند.

مشاور نخست وزیر پاكستان در امور داخلی كشور در خصوص اعلامیه شورای دفاع از پاكستان برای برگزاری راھپیمایی گسترده ضد آمریكایی از مقصد لاھور تا اسلام آباد در اعتراض به بازگشایی مجدد مسیر تردد خودروھای ناتو، تصریح كرد: شورای دفاع از پاكستان (DPC) نباید با برپایی تظاھرات علیه این تصمیم دولت پاكستان ، قانون را زیر پا بگذارد.

وی تاكید كرد: اقدام و برنامه احتمالی برای جلوگیری از راھپیمایی شورای دفاع از پاكستان به طور علنی اعلام نخواھد شد.

روز گذشته شورای دفاعی متشكل از احزاب سیاسی و مذهبی پاكستان اعلام كرد: این شورا راھپیمایی گسترده خود را علیه بازگشایی مسیر ناتو از روز یكشنبه ھشتم ژوئیه ﴿18 تیر﴾ از مقصد لاھور مركز ایالت پنجاب به سمت اسلام آباد پایتخت این كشور اغاز می كند.

در ھمین حال نیروھای پلیس ایالت پنجاب در شھر لاھور مركز این ایالت با یورش به جایگاه تحصن كنندگان شورای دفاع از پاكستان كه خود را برای راھپیمایی روز یكشنبه آماده می كردند، چادرهای ھای آنان را از بین بردند.

پلیس شھر لاھور با برچیدن جایگاه تحصن كنندگان شورای دفاع از پاكستان گفت: ھیچ گونه مجوزی برای راه اندازی تحصن و تجمع اعتراض آمیز در خیابان ھا به فرد و یا گروھی ارائه نشده است.

آساق ** 1095**1609





:: برچسب‌ها: ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: