كشورهای غربی تمایلی به كسب نتایج مثبت در روند گفت و گوهای هسته ای ندارند
نوشته شده توسط : breketid

'حجت الاسلام وحید احمدی' نماینده كنگاور، صحنه وهرسین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاكنون مورد این تهاجمات و تهدیدات بوده و این اعمال تحریم های جدید نیز مساله ای نو بشمار نمی رود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی این مدت همیشه با گام هایی استوار مسیر خودش را پیش برده و هیچ مستكبری نتوانسته در این اراده و عزم خللی ایجاد كند.

این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: شاید آنان با چنین اقدامات خصمانه ای بتوانند سختی ها، مشكلات و هزینه های بیشتری برای نظام تحمیل كنند اما بطور حتم نمی توانند مانع پیشرفت شوند.

وی ادامه داد: كشورهای اروپایی بخوبی آگاهند كه اعمال تحریم ها هیچ اثری در اراده ملت ایران ندارد اما آنان به امید تبلیغات منفی و اثرگذاری آن بر روی افكار عمومی هستند.

حجت الاسلام وحید احمدی با اشاره به مذاكرات ایران با كشورهای 1+5 در مسكو و هشدار ایران نسبت به تاثیر مخرب اقدامات غیرسازنده بر روند گفت و گو ها یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همیشه در مباحث گفت و گو پیشقدم بوده و مانع تراشی هم نكرده است.

وی اظهار داشت: معتقدم اروپایی ها و بطور كلی غرب اصلا به دنبال حل و روشن كردن سوء تفاهمات نبوده بلكه دائما می خواهند مساله فعالیت های صلح آمیز هسته ایران را بصورت مساله موجود و روز داشته باشند تا تاثیرات این نظام را در سایر عرصه ها تحت الشعاع قرار دهند.

وی افزود: آنان بخوبی آگاهند كه فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز بوده و هیچگونه خدشه ای در روند سالم آن وجود ندارد؛ بر همین اساس نیز تمایلی برای كسب نتایج مثبت در مذاكرات ندارند.

گزارمیز**9187**1542





:: برچسب‌ها: غروب , گربه , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: