پنج اثر نمایشی جدید در تالار های مختلف تئاتر شهر به صحنه می روند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در تالار اصلی نمایش 'سیاست خواجه' نوشته عبدالحی شماسی به كارگردانی سید عظیم موسوی ساعت 20 با زمان 100 دقیقه ای و قیمت بلیت 12 هزار تومان به صحنه خواهد رفت .

در تالار چهارسو نمایش جدید 'آنتوان و مسافر كوچولو' نوشته و كار حسن باستانی از 19 تیر ساعت 20 با زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان میزبان دوستداران تئاتر است .

'به دهكده جهانی خوش آمدی پینوكیو' نیز عنوان اثر نمایشی جدیدی نوشته داریوش رعیت و كارگردانی مسعود موسوی است كه از 18 تیر ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت 65 دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان در تالار قشقایی به صحنه می رود .

در تالار سایه نیز از 18 تیرماه نمایش جدید 'خرس' نوشته 'آنتوان چخوف' به كارگردانی اسماعیل شفیعی ساعت 19 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت هشت هزار تومان پذیرای علاقه مندان تئاتر است.

در كارگاه نمایش همچنین نمایش جدید دیگری با عنوان 'گورگیر' نوشته فرهاد زارعی و سیروس همتی به كارگردانی علی یعقوب زاده از 18 تیرماه ساعت 17 و 30 دقیقه به مدت 75 دقیقه و قیمت بلیت شش هزار تومان به صحنه خواهد رفت.

'مستر پرزیدنت' نوشته و كار رضا صورتی و مصطفی حاجی قاسمی نیز ساعت 18 با قیمت بلیت پنج هزار تومان در سالن تشریفات تئاتر شهر اجرا می شود.

در سالن انتظار تالار اصلی نمایش 'شیوه استفاده از دستگاه' به كارگردانی نیما دهقانی از 18 تیرماه ساعت 15 و 30 دقیقه با مدت زمان پنجاه دقیقه و قیمت بلیت پنج هزار تومان میزبان تماشاگران تئاتر است .

نمایش 'عشق من حامد بهداد' به نویسندگی، كارگردانی و بازی افشین هاشمی و زهیر یاری كه از 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 به مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت پنج هزار تومان در كافه تریای تالار اصلی اجرای خود را آغاز كرده است 18تیر به اجرای خود ادامه خواهد داد .

فراهنگ**9266





:: برچسب‌ها: هنر , خورشید , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: