محجوب: یك هزار استراحتگاه كارگری در كشور ایجاد می شود
نوشته شده توسط : breketid

'علیرضا محجوب' روز جمعه در همایش دبیران خانه كارگر استان های كشور در مهدیشهر افزود: در حال حاضر 281 واحد استراحتگاه كارگری در كشور وجود دارد و طبق برنامه تا پایان تابستان دو سوم این یك هزار واحد باید ایجاد شود.

رسیدگی به مسایل مربوط به تامین اجتماعی و نیز جاری و رفاهی كارگران از مباحث همایش یك روزه دبیران خانه كارگر كشور است.

در این نشست مباحثی در رابطه با عملكرد تامین اجتماعی نظیر بیمه كارگران ساختمانی و نحوه اجرای آن، اجرای ماده 10 قانون نوسازی صنایع، كیفیت اجرای مصوبات دولت و مجلس توسط تامین اجتماعی و نیز اعمال سوابق بیمه بیكاری برای مشاغل سخت و زیان آور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

محجوب مشكلات كارگران با سازمان تامین اجتماعی را زیاد دانست و گفت: بحث همسان سازی دستمزد، افزایش حقوق سال 91 و پرداخت نشدن آن، مباحث مربوط به بهداشت و درمان و تسهیلات بیمه تكمیلی از دیگر مشكلات كارگران با تامین اجتماعی است.

در این همایش یك روزه یاد و خاطره 'حسین طاهر زاده' دبیر فقید خانه كارگر استان سمنان در چهلمین روز در گذشت وی گرامی داشته شد.

دبیر خانه كارگر استان سمنان نیز در این همایش شمار شاغلین كارگری در این استان را 128 هزار نفر و تعداد بازنشستگان را 28 هزار نفر بیان كرد و گفت: دو هزار و 300 نفر نیز از بیمه بیكاری استفاده می كنند.

'حبیب الله محقق' افزایش قیمت انرژی را از مشكلات واحدهای تولیدی صنعتی بیان كرد و گفت: در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی انتظار است از واحدهای تولیدی و نیز حقوق كارگران حمایت بیشتری شود.

ك/2/599/320





:: برچسب‌ها: توکیو , نور , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: