ثبت نام رشته های شرایط خاص آزمون سراسری 91 فردا به پایان می رسد
نوشته شده توسط : breketid

'حسین توكلی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: در مهلتی كه از هفتم تیرماه برای ثبت تقاضای داوطلبان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان مخصوص داوطلبان آزاد و شاغل وزارت آموزش و پرورش در مراكز آموزشی (تربیت معلم سابق) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران آغاز شده، تاكنون 57 هزار داوطلب علاقه مندی خود را برای گزینش در این رشته ها اعلام كرده اند.

وی خاطرنشان كرد: اطلاعیه راهنمای ثبت نام رشته های دارای شرایط خاص، دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته و در نشریه پیك سنجش روزهای دوشنبه، 5 و 12 تیرماه نیز منتشر شده است.

توكلی توضیح داد: داوطلبانی كه برای شركت در آزمون سراسری امسال ثبت نام كرده اند درصورت تمایل تا ساعت 24 فردا 18 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سنجش نسبت به اعلام علاقه مندی و انتخاب این رشته ها اقدام كنند.

وی تصریح كرد كه داوطلبانی كه در زمان ثبت نام آزمون سراسری، با علامت زدن بند 43 تقاضانامه الكترونیكی ثبت نام برای شركت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان (مراكز تربیت معلم سابق) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی اعلام علاقه مندی كرده بودند تنها به شرطی در گزینش رشته های مذكور شركت داده خواهند شد كه مجددا و همانند دیگر داوطلبان به سایت سنجش مراجعه كرده و طبق ضوابط برای انتخاب این رشته ها عمل كنند.

توكلی هزینه ثبت نام رشته های دارای شرایط خاص، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را 23 هزار ریال ذكر كرد و گفت: پرداخت مبلغ ثبت نام صرفا به وسیله كارتهای بانكی عضو شبكه شتاب به صورت الكترونیكی در سایت سازمان سنجش امكان پذیر خواهد بود.

رشته‌های‌ تحصیلی‌ دارای‌ شرایط خاص به آن دسته از رشته هایی گفته می شود كه با توجه به نوع موسسه پذیرنده نیاز به‌ اقداماتی‌ نظیر مصاحبه‌، معاینه‌ و آزمون علمی دارند.

داوطلبان‌ علاقه‌مند به‌ انتخاب‌ این رشته‌ها باید شماره موارد را از جداول مربوطه مندرج در سایت سازمان سنجش استخراج و نسبت به درج آن در سایت این سازمان اقدام كنند و در صورتی كه‌ نام آنان‌ در ردیف‌ معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های‌ مذكور برای‌ مصاحبه‌ و معاینه‌ اعلام‌ شود باید در زمان‌ انتخاب‌ رشته‌، كدرشته‌ یا كدرشته‌های‌ مذكور را به‌ عنوان‌ یك‌ یا چند رشته از انتخاب‌های‌ مجاز خود، مطابق مندرجات دفترچه‌ شماره 2 (دفترچه راهنمای‌ انتخاب‌ رشته‌)، انتخاب كنند.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: برلین , آبی , جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: