مقاله دو دانش آموز ساروی در مجله علمی بین المللی منتشر شد
نوشته شده توسط : breketid

' علی درویش متولی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : مقاله ' امیر علا بهرامی ' و ' رضا كلانتری ' در زمینه یكی از بحث های مكانیك در تازه ترین شماره از مجله بین المللی با نام ' علم و هنر ' (Journal of Science and Arts ) منتشر شده است.

وی افزود : این دو دانش آموز مقاله خود را با عنوان ' تحقیق در باره حركت پرتابه در سطح شیب دار INVESTIGATION OF PROJECTILE MOTION ON THE INCLINED PLANE '

زیر نظر ' مهدی جعفری متیكلایی ' ، پژوهشگر فیزیك و مدرس المپیاد مركز آموزشی شهید بهشتی تهیه كردند.

درویش متولی گفت : دانش آموزان نخبه این مركز آموزشی تلاش كردند تا در مقاله خود از زاویه جدیدی به حركت پرتابه در سطح شیب دار به عنوان یكی از مباحث اصلی مكانیك نگاه كرده و نتایج علمی قابل توجهی برای حل بعضی از پرسش های بی پاسخ پیدا كنند.

وی افزود : این مقاله در شماره جدید مجله بین المللی علم و هنر كه اواسط ماه ژوئن ( اوایل تیر ماه جاری ) منتشر شد ، چاپ شده است.

مجله بین المللی علم و هنر كه در كشور رومانی منتشر می شود زیر نظر شورای تحقیق و آموزش عالی آن كشور قرار دارد و اغلب مراكز علمی و دانشگاهی جهان مشترك آن هستند.

مدیر مجتمع آموزشی شهید بهشتی ناحیه یك ساری گفت : پیش از این نیز مقاله یك دانش آموز این مركز در مجله بین المللی علم و تكنولوژی پیشرفته منتشر شده بود.

وی افزود : مقاله ' كاوه معماران دادگر ' عنوان ' تحلیل مسایل دینامیك با استفاده از مفهوم سیستم ' را بر خود داشت كه در این مجله معتبر بین المللی منتشر شده بود.

مركز آموزشی استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه یك ساری در سال 1369 فعالیتش را آغاز كرد و هم اكنون دارای 500 دانش آموز پسر در مقطع راهنمایی و متوسطه است.

این مركز با داشتن 80 نفر كادر علمی ، آموزشی و اجرایی ، دارای سه آزمایشگاه مجهز شیمی ، فیزیك و زیست شناسی ، بخش رباتیك ، دفتر پژوهش و تحقیق ، اتاق تكنولوژی و دیگر امكانات آموزشی پیشرفته است.

به گفته درویش متولی ، پارسال حدود 95 درصد از دانش آموزان این مركز در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور پذیرفته شدند.

1888/1654





:: برچسب‌ها: جشنواره , دره عمیق و باریک , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: