ملی پوشان كشتی آزاد ایران هر هفت مدال طلا را درو كردند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از فدراسیون كشتی، امروز (یكشنبه) در آخرین روز این مسابقه ها كه در شهر مادرید پایتخت اسپانیا جریان داشت،

'كمیل قاسمی' كشتی گیر ملی پوش تیم ایران در وزن 120 كیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل 'آلكسی شیماروف' كشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو وقت و با نتایج مشابه یك بر صفر در قانون 'كلینچ' به پیروزی دست یافت.

قاسمی در مرحله نیمه نهایی به مصاف 'فاتح چاكراوغلو' كشتی گیر قدیمی و كهنه كار تركیه ای رفت و با شكست دارنده مدال طلای اروپا به دیدار فینال راه یافت.

قاسمی در دیدار پایانی نیز در دو وقت از سد 'دانیل لیگتی' نفر اول رقابت های گزینشی المپیك در قاره اروپا و دارنده مدال های نقره و برنز اروپا از مجارستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

'صادق گودرزی' در وزن 74 كیلوگرم در دور نخست 'حاجی یف' كشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو وقت با نتایج مشابه

6 بر صفر شكست داد.

گودرزی در دور دوم، كشتی گیر پرویی را شكست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در مرحله نیمه نهایی از سد 'گابور هاتوش' دارنده مدال برنز جهان از مجارستان در دو وقت با نتیجه یك بر صفر و 2 بر صفر گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

كشتی گیر وزن 74 كیلوگرم كشورمان در دیدار نهایی، 'روبرتی' كشتی گیر ونزوئلایی و نفر پنجم مسابقه های جهانی تركیه، نفر دوم و سوم مسابقه های پان آمریكن و برنده 'دنیس چارگوش' قهرمان جهان در سال های 2009 و 2010 از روسیه را در دو وقت شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

'احسان لشكری' در وزن 84 كیلوگرم در دور نخست مقابل 'دانیل

دیاز' نفر اول رقابت های گزینشی المپیك در چین از ونزوئلا در سه وقت به پیروزی رسید.

در این مسابقه، وقت نخست با قانون 'كلینچ' به سود دیاز به پایان رسید اما در وقت های دوم و سوم، لشكری با نتیجه 4 بر یك و 2 بر صفر به برتری رسید.

لشكری در دور دوم نیز مقابل 'بینیچی' از تركیه در سه وقت به پیروزی رسید.

وقت نخست این كشتی به 'كلینچ' كشیده شد اما نماینده كشورمان در وقت های دوم و سوم به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

لشكری در این مرحله از سد كشتی گیر بلاروس گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

كشتی گیر وزن 84 كیلوگرم تیم كشورمان در دیدار پایانی موفق شد در دو وقت از سد 'مراد قدیراف'‌ دارنده مدال برنز بازی های المپیك 2008 پكن و دارنده مدال نقره جهان از بلاروس گذشته و صاحب گردن آویز طلا شود.

'حسن رحیمی' در وزن 55 كیلوگرم در دور نخست 'مك فارلان' از انگلیس را در دو وقت شكست داد و در دور دوم 'مك كینا' دیگر نماینده این كشور را در دو وقت مغلوب كرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

'گنادی تولبیا' كشتی گیر بسیار قدیمی و كهنه كار اهل مولداوی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا كه چند سال است برای كشور بسیار كوچك موناكو كشتی می گیرد، حریف رحیمی در دیدار مرحله نیمه نهایی بود كه كشتی گیر كشورمان از سد وی نیز گذشت تا راهی دیدار فینال شود.

رحیمی در دیدار پایانی در دو وقت از سد 'شاگا پولی یف' از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

'رضا یزدانی' قهرمان سال 2011 جهان در وزن 96 كیلوگرم كه در دور نخست، كشتی گیر اسپانیایی را شكست داده بود، در دور دوم نیز مقابل كشتی گیری از مصر به برتری رسید.

یزدانی در مرحله نیمه نهایی نیز از سد كشتی گیری از تركیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد.

یزدانی در دیدار پایانی، 'یانكوفسكی' از بلاروس را ضربه فنی كرد و صاحب مدال طلا شد.

'مسعود اسماعیل پور' در وزن 60 كیلوگرم در دور نخست، كشتی گیر مصری را در دو وقت شكست داد و در دور دوم نیز در دو وقت از سد 'آشیروف' از قزاقستان گذشت.

اسماعیل پور در مرحله نیمه نهایی نیز كشتی گیر پرویی را مغلوب كرد و فینالیست شد.

اسماعیل پور در دیدار پایانی در سه وقت و با ضربه فنی 'دیه ترا' از سنگال را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

'مهدی تقوی' در وزن 66 كیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم كشتی گیر تیم فرانسه را مغلوب كرد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد كشتی گیر مجارستانی گذشت و به دیدار نهایی راه یافت.

تقوی در دیدار نهایی در دو وقت از سد 'ژولایف' از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

مسابقه های كشتی آزاد جایزه بزرگ اسپانیا با حضور 80 كشتی گیر المپیكی از 42 كشور در دو روز در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار شد.

ورزشی. ** 7537 ** 1589





:: برچسب‌ها: پرندگان , روز ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: