دستگیری عامل ترویج شیطان پرستی در فضای مجازی
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز دوشبنه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، كارشناسان پلیس فتا در بررسی سایت ها با هدف كاهش جرایم اینترنتی ، صفحه‌ای از یكی از شبكه های اجتماعی شناسایی كردند كه به درج مطالب و تصاویری از گروه‌های مختلف شیطان پرستی و شرح عقاید آنها و نیز ترویج بی دینی اقدام می كرد.

ماموران بلافاصله اقدامات خود را برای شناسایی آغاز و عامل ترویج شیطان پرستی در فضای مجازی را دستگیر كردند.

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات هشدار داد، درج هر گونه مطالب توهین آمیز به دین مقدس اسلام و تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام و نقل مطالب از نشریات و رسانه‌های منحرف در فضای جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

همچنین در خبری دیگری از پلیس فتا، كارشناسان این نیرو هنگام رصد فضای مجازی، سایتی را كه اقدام به تكثیر و فروش فیلم و سریال‌های خارجی غیر مجاز می كرد را شناسایی و متولی این سایت را شناسایی و دستگیر كردند.

بر اساس گزارش پلیس فتا، انتشار و سرویس دهی بازی‌های ریانه‌ای دارای محتوای مجرمانه و معرفی و عرضه تجاری آثار سمعی و بصری غیرمجاز و بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس با عاملین آن برخوردی قانونی خواهد داشت.

در گزارش دیگری از پلیس تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی آمده است، پیرو شكایت فردی مبنی بر برداشت وجه از حساب به صورت غیر مجاز، كارشناسان این نیرو اقدامات خود را آغاز و پس از بررسی‌های اولیه و اظهارات شاكی مشخص شد كه متهم رمز دوم حساب را از داخل تلفن همراه وی زمانیكه آن را برای تعمیر به مركز خدماتی تحویل داده استخراج و اقدام به سرقت از حساب كرده است.

پلیس فتا به مردم توصیه كرد،مراقب اسرار ثبت شده در گوشی‌های تلفن همراه تان باشید و تا حد امكان اطلاعات بانكی و تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را داخل آنها ثبت نكنید و به هنگام نیاز به تعمیر، قبل از ارائه آن به مراكز خدماتی اطلاعات اینگونه اطلاعات را حذف كرده و یا حافظه جانبی را نزد خود نگهدارید.

اجتمام** 1379**1580





:: برچسب‌ها: ماکرو , زن ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: