سوریان: همان سوریان جنگنده را خواهید دید
نوشته شده توسط : breketid

حمید سوریان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نزدیك به 9 ماه است كه در اردوی تیم ملی هستم. در این مدت تمرینات سخت و مستمری داشتم. اكنون كه حدود 20 روز تا آغاز رقابت های كشتی المپیك باقی مانده، با جدیت كار و تلاش می كنم تا نماینده شایسته ای برای ایران در المپیك 2012 لندن باشم.

وی ادامه داد: همه از سوریان انتظار كسب مدال دارند، مسابقات المپیك در بالاترین سطح ممكن برگزار می شود. این بازی ها نهایت همه رقابت ها است . 20 كشتی گیر در هر وزن حضور دارند كه بهترین های دنیا هستند. بدون شك رقابت های سختی خواهد بود.

قهرمان كشتی فرنگی ایران و جهان گفت: رشته كشتی در طول سالیان اخیر مدال ها خوبی برای ورزش ایران به دست آورده است، همین موضوع باعث شده انتظارها از كشتی گیران افزایش یابد. به نظر من این انتظار بحق است و كشتی گیران می توانند با تلاش و جدیت، قله های رفیع ورزش دنیا را تسخیر كنند. امیدوارم در كنار همه ملی پوشان بتوانیم این انتظارها را در لندن به شكلی مطلوب پاسخ دهیم.

وی در مورد حریفان خود در بازی های المپیك لندن گفت: بدون شك رقبای خوبی در این بازی ها رو در روی من قرا می گیرند، كشتی گیر آذربایجان در نبود من سال قبل موفق شد قهرمان شود، نماینده روسیه نیز هر كشتی گیری كه باشد بهترین است، در آسیا نیز حریفانی از كره و ژاپن دارم كه خوب هستند. اما همه چیز در لندن و در بازیهای المپیك رقم می خورد .مطمئن باشید حمید سوریان اهل كم فروشی و كم كاری نیست و با تمام وجود به روی تشك می رود.

ورزشی ** 0661**1553





:: برچسب‌ها: عشق , سفر , شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: