خالقی : فدراسیون مخالف انحلال تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز است
نوشته شده توسط : breketid

اصغر خالقی روز دوشنبه به ایرنا اظهار داشت : تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز پرافتخارترین تیم دوچرخه سواری ایران است و افتخارات این تیم در آسیا بسیار زیاد است.

وی گفت:امتیازات این تیم در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( یو سی آی ) به ثبت رسیده و تیمی در سطح جهانی است و انحلال ان علاوه براینكه به دوچرخه سواری ایران ضربه خواهد زد بلكه در سطح آسیا نیز می تواند تاثیرات نامطلوبی برای دوچرخه سواران این باشگاه داشته باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت : این فدراسیون از مسولان دو وزارتخانه انتظار دارد كه باانحلال این باشگاه مخالفت كرده و هیات مدیره پتروشیمی تبریز را متقاعد كنند كه از این كار صرفنظر نماید.

وی گفت: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز كه در حال حاضر در رقابتهای تور كینگ هالیگ چین حضوردارد توانسته نتایج بسیار خوبی در سطح آسیاكسب كند و این تصمیم باعث از میان رفتن امتیازات ان خواهد شد.

خالقی در پایان اظهار امیدواری كرد كه مسولان پتروشمی تبریز در ارتباط با این مسائل تجدید نظر كرده و از انحلال این باشگاه صرف نظر نمایند.

مدیركل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز دوشنبه اعلام كرد كه هیات مدیره مجتمع پتروشیمی تبریز در خصوص تیم دوچرخه سواری، به دستور وزیر عمل نمی كند و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در رشته دوچرخه سواری در وضعیت انحلال قرار گرفته است.

وی اظهار كرد،‌ با اینكه مدیرعامل پتروشیمی ایران نیز تاكید بر ادامه این فعالیت دارد اما با این حال اعضای هیات مدیره مجتمع پتروشیمی تبریز اعتنایی به آن نمی كنند.

ورزشی ** 1587 **1590





:: برچسب‌ها: پاریس , گل , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: