ما طرفدار بیداری اسلامی هستیم
نوشته شده توسط : breketid

در مقدمه قانون اساسی ما، دفاع از مسلمانان و محرومان به صراحت ذكر شده است و ما دفاع از مسلمان ها و دفاع از ملت مظلوم را جزو سیاست های اصولی خودمان می دانیم و از آن عدول نمی كنیم.

استحكام و عمق فكر دفاع از یك ملت مظلوم در سیاست ما به مراتب بیشتر از عمق سیاست دفاع از صهیونیسم در مجموعه سیاسی دولتی مثل آمریكاست. آنها جزو اصول سیاسی شان -البته با تفاوت هایی- دفاع از دولت، حكومت و اشغال صهیونیستی است و از این دست بردار هم نیستند لكن این، بر هیچ مبنای فكری و عقیدتی در كاوش نهایی استوار نیست.

دفاع از ملت مظلوم فلسطین یا دفاع از هر ملت مظلوم دیگر یا مخالفت با اشغالگری و تسلط نظامی، بیش از این در سیاست و در برنامه عملی ما عمق دارد اما این كه چقدر می توانیم یا نمی توانیم، و این كه چقدر برای ما فرصت و ظرفیت وجود دارد تا آن را پیش ببریم، بحث دوم است.

ما طرفدار اسلام و طرفدار مسلمان ها و طرفدار بیداری اسلامی هستیم و با تغذیه قدرت های استثمارگر از منابع غنی ملت های مظلوم مخالفیم، با استعمار و با استثمار مخالفیم و این مخالفت در زبان و حرف هم نیست. اعتقاد ما این است و قالب سیاست خارجی ما هم همین است و این- همین طور كه گفتم- بر اساس تفكر جمهوری اسلامی است.

* از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسوولان وزارت امورخارجه و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از كشور (بیست و پنجم مرداد 1383)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: طبیعت , ایالات متحده , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: