با چتر به مراسم افتتاحیه المپیك بروید
نوشته شده توسط : breketid

بنابراین شاید بهترین جا برای تماشای مراسم افتتاحیه المپیك لندن، خانه باشد.

به گزارش ایرنا به نقل از 'دیلی تلگراف'، كارشناسان هواشناسی شهر لندن، بارش باران را برای هفته نخست بازی های المپیك پیش بینی كرده اند در حالیكه بسیاری از مكان های رو باز برگزاری مسابقات از جمله ورزشگاه اصلی پوشش كافی ندارند.

حدود 40 درصد از جایگاه های ورزشگاه اصلی به ویژه آنهایی كه نزدیك پیست اطراف زمین واقع شده اند و جزو گران ترین جایگاه ها به شمار می روند، بدون پوشش هستند.

قیمت بلیت مسابقات دوومیدانی از 50 پوند شروع شده و به 725 پوند می رسد.

اما وضعیت سقف ورزشگاه به گونه ای است كه برخی از جایگاه های 295 پوندی یا بیشتر را پوشش نخواهد داد. در عوض تمامی جایگاه های ارزان تر، از بارش باران در امان خواهند ماند.

مسوولان برگزاری بازی ها برای صرفه جویی در هزینه ها، تصمیم گرفتند سقف ورزشگاه اصلی المپیك به طور كامل ساخته نشود.

برخی از رشته ها مثل هاكی، والیبال ساحلی، سواركاری، ماراتن، دوچرخه سواری و 'بی.ام.ایكس' (گونه ای از دوچرخه سواری نمایشی) هم در فضایی كاملا باز برگزار می شوند.

با وجود این مسوولان می گویند در بسیاری از رشته ها، بارش باران هیچ خللی در جریان برگزاری مسابقات به وجود نخواهد آورد.

مسابقات تیراندازی از جمله رشته هایی است كه در صورت بارش شدید به دلیل كاهش دید شركت كنندگان و تاثیر باران بر پرواز تیرها لغو خواهد شد.

كمیته برگزاری اعلام كرده است در مراسم افتتاحیه، آمادگی رویارویی با هرگونه شرایط آب و هوایی به جز تگرگ یا رعد و برق شدید وجود دارد.

سخنگوی این كمیته گفت: پیام ما به تماشاگران این است كه قبل از حركت به سمت ورزشگاه، پیش بینی هواشناسی را پیگیری كرده و طبق آن لباس بپوشند.

پیش بینی دقیق تر هواشناسی قرار است روز 17 ماه ژوییه یعنی 10 روز مانده به مراسم افتتاحیه انجام شود.

تماشاگران می توانند همراه خود چترهای كوچك به درون ورزشگاه ببرند اما بردن چترهای بزرگ یا هر شئی كه مانع دید تماشاگران دیگر شود، ممنوع خواهد بود.

طرح ورزشگاه اصلی المپیك بعد از پایان بازی ها تغییر خواهد كرد و با برداشتن دو ردیف بالایی ظرفیت آن به 25 هزار نفر كاهش خواهد یافت. این دو ردیف همان هایی هستند كه دارای سقف هستند.

این ورزشگاه بعد از المپیك به یك استادیوم فوتبال تبدیل و یك سقف كامل تجهیزات لازم در آن نصب می شود اما هنوز معلوم نیست هزینه این تغییرات از چه طریق پرداخت خواهد شد.

ورزشی. ** 9126 ** 1589





:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: