لزوم هوشیاری دولت ها و ملت ها در برابر توطئه های مستكبران
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، احمدی نژاد بعد از ظهر سه شنبه در دیدار 'عمار حكیم' با وی خاطر نشان كرد: هدف همه تلاش‌های مستكبران در منطقه نجات صهیونیست‌هاست و هرگز به حاكمیت اراده مردم رضایت نداده و می‌خواهند تا بر ملت‌ها تسلط دائمی داشته باشند.

رییس جمهوری با اشاره به اینكه امروز باید به موضوعات و تحولات منطقه‌ای، نگرشی بین‌المللی داشته باشیم، اظهار داشت:‌ در شرایط كنونی كه نظام استكبار در سراشیبی سقوط قرار گرفته و به دنبال آن است تا موانع تداوم سلطه‌طلبی خود را در جهان از بین ببرد، كشورهای مستقل و عدالت‌طلب نباید اجازه تحرك به آنها بدهند.

احمدی نژاد تأكید كرد: دولت‌ها و ملت‌های منطقه باید هوشیار بوده و همه توان خود را برای رسیدن به استقلال، آزادی، عزت، كرامت و عدالت بكار گیرند.

احمدی‌نژاد همچنین با بیان اینكه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران از هیچ توطئه و اقدامی فروگذار نكرده‌اند، خاطر نشان كرد: جمهوری اسلامی ایران كشوری بزرگ، با استعدادها و امكانات فراوان است و با این اقدامات نمی‌توان در برابر حركت ملت ایران ایستاد.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار با تقدیر از اقدام جمهوری اسلامی ایران در برگزاری اجلاس زنان و بیداری اسلامی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص تحولات و مسایل عراق، جمهوری اسلامی ایران را دارای نقشی سازنده و موثر در جلوگیری از بروز بحران‌ها و مسایل مختلف در منطقه برشمرد.

وی همچنین تصریح كرد: مجلس اعلای اسلامی عراق طی دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در جهت بازسازی و ایجاد روندی رو به رشد در عراق ایفا كرده است.

**1536**1368**





:: برچسب‌ها: آیفون , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: