لوازم التحریر با تصاویر 'غربی' ممنوع می شود
نوشته شده توسط : breketid

مسئولان حکومت ایران همواره بر هویت ایرانی - اسلامی تاکید می کنند

حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش ایران طی بخشنامه ای، ۳۱ راهکار و سیاست فرهنگی تحقق شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ایران، از جمله راهکارهایی که می تواند به تحقق این شعار کمک کند تشویق و حمایت از "تولیدات منقش به نقوش اسلام و ایرانی و جلوگیری از ورود هرگونه البسه و لوازم التحریر ( کیف، نوشت افزار) دارای نقوش غربی، تصاویر و مفاهیم بیگانه است.

چندی پیش هم فاطمه قربان، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌ و‌ پرورش ایران، از ممنوعیت ورود لواز‌م‌التحریر "غیر ایرانی" و "غیراسلامی" به مدارس از مهرماه امسال خبر داد.

خانم قربان "ترویج و ارائه فرهنگ ایثار و شهادت" را جایگزین مناسبی برای "تبلیغات رنگارنگ فرهنگ غرب" دانست.

براساس این گزارش ترویج شعارهایی نظیر "ایرانی بخر، ایرانی باش" و برپایی جشنواره هایی مانند جشنواره غذای ایرانی در مقابل 'فست فودها' هم از جمله راهکارهای عملی برای تحقق شعار سال عنوان شده است.

مسئولان حکومت ایران همواره بر هویت ایرانی - اسلامی تاکید می کنند و می کوشند که فضاهای شهری را از واژه ها و نمادهای غیر ایرانی و غیراسلامی پاکسازی کنند.

اواخر سال گذشته، پلیس ایران به منظور مقابله با آنچه جنگ نرم غرب خوانده می شود، فروش عروسکهای باربی در اسباب بازی ها را ممنوع کرد.





:: برچسب‌ها: گربه , زن , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: