كاپیتان تیم فوتبال ناشنوایان ایران: اولین بازی برابر ونزوئلا مهم است
نوشته شده توسط : breketid

'محمد پورگر' كه سالهاست تیم فوتبال ناشنوایان ایران را همراهی می كند و به عنوان یكی از باتجربه ترین بازیكنان، در این تیم حضور دارد روز سه شنبه پیش از دیدار امروز برابر تیم ونزوئلا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، دلیل گفته های خود را جوان بودن تیم ایران نسبت به سایر تیم های حاضر در این پیكارها عنوان كرد.

وی افزود: بیشتر تیم های حاضر در این پیكارها در اولین دوره این رقابتها نیز حضور داشتند اما این موضوع چیزی از ارزشهای بازیكنان ما كم نخواهد كرد.

پورگر در ادامه گفت: بیشتر تیم های حاضر در این دوره از مسابقات به لحاظ فنی تقریبا هم سطح هستند و این موضوع هم كار ما را سخت می كند و هم راحت . به این معنی كه اگر بتوانیم در دیدارهای اول و دوم به نتیجه دلخواه دست یابیم می توانیم به حضور در ادامه مسابقات امیدوارتر باشیم.

وی یادآور شد: كادر فنی تیم برنامه ریزیهای لازم را برای حضور بهتر تیم ایران در این رقابتها انجام داده است و در صورتی كه بازیكنان بتوانند تاكتیك های مورد نظر مربیان را در زمین پیاده كننده به طور حتم به مرحله بعد صعود خواهیم كرد.

وی در خصوص آشنایی از حریفان تیم ایران در مرحله مقدماتی این رقابتها نیز خاطر نشان كرد: به جز ونزوئلا، از تیم های اوكراین و روسیه به دلیل آنكه در بازیهای المپیك ناشنوایان حضور داشتند، شناخت داریم . اما اینكه آنها هم تركیب تیم خود را در رقابتهای جهانی تغییر داده اند، اطلاعی ندارم.

دومین دوره مسابقه های فوتبال ناشنوایان جهان از روز گذشته به میزبانی تركیه در شهر آنكارا با حضور 16 تیم آغاز شد.

تیم ایران در این رقابتها با تیم های ونزوئلا، اوكراین و روسیه در گروه سوم حضور دارد.

تیم آلمان به مقام قهرمانی اولین دوره این پیكارها كه در كشور یونان برگزار شد، دست یافت.

تركیه (میزبان مسابقات)، آلمان، كره جنوبی، آمریكا، ژاپن، ازبكستان، اسپانیا، مصر، فرانسه، یونان، تایلند و برزیل دیگر تیم های حاضر دراین مسابقات هستند.

خاورم**1597 **230





:: برچسب‌ها: گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: