نتایج آزمون اعطای مدرك به حفاظ قرآنی نیمه دوم مرداد اعلام می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز شنبه خبرنگار معارف ایرنا از سازمان دارالقرآن الكریم، 'جواد تجلیان' با اشاره به برگزاری اولین مرحله هفتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرك تخصصی به حفاظ قرآن كریم در روز جمعه 23 تیر ماه در 137 حوزه سراسر كشور اظهار داشت: حد نصاب قبول شدگان این مرحله از آزمون كسب حداقل 70 درصد امتیاز است.

وی ادامه داد: در این آزمون هفت هزار و 530 نفر ثبت نام كرده بودند كه با حضور در حوزه های امتحانی به پرسش های كتبی پاسخ دادند.

تجلیان خاطرنشان كرد: كسانی كه در این آزمون شركت كرده اند در صورت كسب حد نصاب لازم، در نیمه دوم شهریور ماه به صورت منطقه ای در مرحله دوم آزمون شفاهی شركت می كنند.

وی اظهار داشت: شركت كنندگان برای آزمون مرحله دوم كه به صورت شفاهی برگزار می شود، باید علاوه بر 'حسن حفظ' امتیازات لازم در بخش های 'تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن'را نیز كسب كنند.

تجلیان اضافه كرد: كسانی كه در ششمین دوره آزمون شركت كرده و در مرحله اول قبول شدند، اما به هر دلیل (عدم شركت در مرحله دوم یا عدم كسب حدنصاب قبولی در مرحله دوم) از شركت در مرحله اول یعنی آزمون كتبی معاف بودند، اسامی آنان همراه با قبول شدگان این دوره برای شركت در آزمون شفاهی مرحله دوم در صورتی كه ثبت نام كرده باشند، اعلام می شود.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: اسپانیا , جشنواره , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: