حمزه ندری احتمالا غایب بزرگ در بازیهای پارالمپیك خواهد بود
نوشته شده توسط : breketid

خسرو گل كار روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : ندری كه یكی از امیدهای جودو در پارالمپیك بود ، پس از بازگشت از تركیه و شركت در ' كلاس بندی ' ، در راه سفر به خرم اباد بود كه متاسفانه اتومبیل حامل وی ، واژگون و وی از ناحیه ترقوه دچار مصدومیت شد.

وی افزود : او می بایست در كلاس بندی حضور می یافت تا پس از تایید پزشكان ، جواز حضور در لندن را دریافت می كرد و زمانی كه قصد داشت به خرم آباد برود ، بر اثر سرعت زیاد راننده اتومبیل ، این جودوكار كه به عنوان مسافر در اتومبیل بود دچار این بدبیاری شود .

سرمربی تیم ملی جودو كم بینایان و نابینایان درخصوص اردوی مشترك با ازبكستان گفت : این اردو بسیار خوب و مفید بود و جودوكاران فرصت یافتند تا در این تمرینات مشترك ، از نظر فنی و روحی ، وضعیت خود را بهتر از گذشته به پیش ببرند .

وی افزود : در حال حاضر در مرحله پانزدهم اردوی امادگی هستیم و تاپیش از عزیمت به لندن ، شانزده مرحله اردو خواهیم داشت تا جودوكاران با شرایطی مناسب راهی بازیهای پارالمپیك لندن شوند.

گل كار درباره پیش بینی نتیجه و كسب مدال در لندن گفت : اصولا پیش بینی كار اسانی نیست ، بویژه آنكه در قانون جدید ، مسابقات بصورت تك حذفی خواهد بود ، ولی اطمینان می دهم كه نسبت به بازیهای پارالمپیك گذشته در پكن ، عملكرد بهتری خواهیم داشت .

این مربی درپایان گفت : خوشبختانه جودوكاران اعزامی از حریفان نام اشنای خود ، آشنایی دارند و با شناخت كامل به مصاف آنها خواهند رفت .

1592





:: برچسب‌ها: ایتالیا , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: