مسابقه‌ اینترنتی تفسیر جزء 30 قرآن كریم برگزار می شود
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار معارف ایرنا از موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، همه ساله با محوریت یكی از كتب تفسیری حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مسابقات ویژه‌ای برای علاقه مندان به مباحث تفسیری برگزار می شود.

بخش اینترنتی این مسابقه امسال نیز با محوریت كتاب تفسیر جزء 30 قرآن كریم از طریق پایگاه اینترنتی مركز فرهنگی درس هایی از قرآن به نشانی www.gharaati.ir و پایگاه اینترنتی موسسه ترویج فرهنگ قرآنی به آدرس www.tarvijequran.com برگزار شده و به برگزیدگان جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

علاقه مندان به شركت در این مسابقه در صورتیكه عضو یكی از این دو پایگاه باشند، با ورود به بخش مسابقات می‌توانند به 50 سووال ارایه شده از متن كتاب تفسیر جزء 30 قرآن كریم كه فایل آن نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است، پاسخ دهند.

كسانی كه عضو این پایگاه ها نیستند نیز با تكمیل فرم ثبت نام می‌توانند به عضویت این مسابقات درآمده و سپس در مسابقه شركت كنند.

زمان شركت در این مسابقه از یكم تا بیستم مرداد ماه است و قرعه كشی از بین پاسخ‌های صحیح اول شهریور ماه انجام شده و نتایج نیز از طریق پایگاه های اینترنتی درس هایی از قرآن و موسسه ترویج فرهنگ قرآنی سایت اعلام خواهد شد.

فراهنگ ** 1883 ** 1071





:: برچسب‌ها: عشق , آبی , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: