تولید پارچه های هوشمند یكی از برنامه های اصلی كانون هماهنگی نساجی است
نوشته شده توسط : breketid

دكتر 'علیرضا رهایی' در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: صنعت نساجی صنعتی است كه جایگاه وی‍ژه ای در حل مشكلات مردم و تامین نیازهای مردم از نظر پوشاك ومنسوجات داشته است اما متاسفانه این صنعت در حال حاضر در یك بحران تولیدی روبروست كه فضای رقابتی در این حوزه را بسیار دشوار كرده است.

رئیس كانون هماهنگی دانش وصنعت نساجی كشور افزود: كانون نساجی در این زمینه در حال با یك سلسله همكاری منسجم با بخش صنعت و فعالیت علمی دانشگاه زمینه ای را برای ارایه تولیدات مناسب تر، بهبود كیفیت، افزایش حجم تولید و اقتصادی كردن محصولات نساجی برای رقابت با محصولات دیگر كشورها از جمله كشورهای آسیای شرقی آماده می كند.

رهایی خاطرنشان كرد: كانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی كشور با برگزاری كارگاه های آموزشی ، تولید محصولات جدید را كه مورد نیاز كشور را دنبال می كند و برنامه های در بخش تحقیقات وهمكاری با صنعت را دنبال می كند.

وی تولید پارچه های هوشمند را از جمله محصولات جدید مورد بررسی كانون هماهنگی دانش وصنعت نساجی دانست و افزود: تولید پوشاك هوشمند به عنوان یكی از بحث های محوری در كانون هماهنگی دانش و صنعت نساجی مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیركبیرخاطرنشان كرد: از نظر تامین تجهیزات و امكانات در حوزه صنعت نساجی محدودیت های زیادی وجود ندارد اما مشكل اساسی رقابتی كردن تولیدات و بهبود كیفیت،‌افزایش حجم و كاهش قیمت آن است.

علمی**9190**1544





:: برچسب‌ها: سرگرمی , اسکاتلند , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: