سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران:بازیكنان دچارافت روحی شده اند
نوشته شده توسط : breketid

' حسن رستمی ' روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت : عدم صعود به مرحله دوم رقابتهای فوتبال ناشنوایان جهان ، سبب شد كه بازیكنان تیم ایران از نظر توان روحی و روانی افت كنند .

وی افزود : پس از صحبت هایی كه با بازیكنان صورت گرفت ، آنان پذیرفتند كه اكنون كاری دیگر نمی توان انجام دهند ، جز آنكه خود را برای دیدارهای آتی در این چارچوب آماده كنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران تصریح كرد : هر چه زمان می گذرد ، بازیكنان این تیم ، با حقایق كنار آماده و خود را برای ادامه مسابقات آماده خواهند كرد.

رستمی در ادامه گفت :طبق برنامه ریزی انجام شده تیم ایران برای كسب رده های نهم تا شانزدهم در نخستین گام فردا به مصاف تیم یونان می رود به همین خاطر بازیكنان تیم ایران تمرین سبكی را عصر امروز انجام می دهند.

وی با اشاره به شكست تیم ایران مقابل تیم روسیه و عدم حضور این تیم در مرحله دوم رقابتهای فوق گفت : تیم ایران مستحق شكست در این دیدار نبود، ما به اشتباه بازیكنان خط دفاعی خود كه از جمله بازیكنان با تجربه تیم بودند، این دیدار را واگذار كردیم .

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در ادامه تصریح كرد: ما برای این بازی برنامه داشتیم، حتی بازی در اختیار ما بود، ولی دو اشتباه از خط دفاعی تیم باعث شد كه بازی را از دست بدهیم .

با تعویض هایی كه انجام دادیم توانستیم دو گل از سه گل خورده را جبران كنیم ولی زمان كافی در اختیار نداشتیم كه پیروز از زمین خارج شویم .

رستمی در ادامه گفت: با این وجود تلاش خواهیم كرد تا در دیدارهای باقیمانده پیروز از زمین خارج شویم .

تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در آخرین دیدار خود از گروه سوم این مسابقات عصر روز گذشته با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم روسیه شكست خورد و با قرار گرفتن در رده سوم گروه سوم این مسابقات از حضور در مرحله دوم باز ماند.

ملی پوشان فوتبال ناشنوایان ایران در دو دیدار گذشته خود مقابل تیم ونزوئلا با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافته بودند و مقابل تیم اوكراین به تساوی یك بر یك رسیدند.

دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان با شركت 16 تیم در آنكارا پایتخت تركیه در حال برگزاری است.

خاورم **230





:: برچسب‌ها: ژاپن , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: