حزب الله:خواست غرب، گسستن رابطه میان نیروهای مقاومت با ایران است
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا از بیروت، شیخ 'نعیم قاسم' معاون دبیر كل حزب الله لبنان كه دوشنبه شب در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن كریم در ضاحیه جنوبی شهر بیروت سخن می گفت با اشاره به اینكه اكنون تهدیدهای زیادی در خصوص حمله آمریكا و اسراییل به ایران و سوریه شنیده می شود، اظهار داشت: این تهدیدات جزئی از ظلمی است كه قدرت های بزرگ علیه دیگر كشورها اعمال می كنند چرا كه آنها نمی خواهند كه هیچ حركتی بر خلاف منافع و مصالحشان صورت پذیرد.

وی با تاكید بر اینكه تنها در سایه قدرت و مقاومت می توان به این تهدیدات پاسخ داد، اظهار داشت: امت اسلامی تنها از نظر نظامی مورد تهدید غرب قرار نداشته بلكه ما از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز در تیررس دشمنان هستیم و خطرناك ترین نوع جنگ، جنگ رسانه ای یا همان جنگ نرم است كه دشمن بوسیله آن وارد هر خانه ای می تواند بشود.

در همین راستا، 'محمد رعد' رییس فراكسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با اشاره به اینكه سوریه تنها كشور عربی بوده كه در زمان جنگ عراق و ایران، از 'صدام حسین' دیكتاتور معدوم عراق پشتیبانی نكرده است، اظهار داشت: سوریه به دلیل پشتیبانی از مقاومت است كه اینگونه تحت فشار غرب قرار گرفته و شروط آمریكا و اسراییل را كه بسیاری از نظام های موجود در منطقه به آنها تن داده اند، نپذیرفته است.

وی كه در منطقه 'سحمر' در شرق لبنان سخن می گفت، ادامه داد: خواست غرب این است كه رابطه میان ایران و نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان و سوریه قطع شود، بنابراین شروع به توطئه گری علیه سوریه كرده اند.

همچنین 'سید نواف الموسوی' نماینده عضو فراكسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان كه در نشستی سیاسی در منطقه 'القلیله' در جنوب لبنان سخن می گفت، اظهار داشت: مردم ایران، هویت سیاسی خود را طی انقلابی كه به راه انداختند تغییر دادند و خواست اصلی انقلاب اسلامی ایران، وحدت اسلام و مسلمین است.

وی با اشاره به اینكه اولین اقدام ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پایین كشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و اخراج سفیر آن از تهران بود، تصریح كرد: پس از آن پرچم فلسطین در مكان آن سفارتخانه برافراشته شد و با تاسیس سفارت این كشور، ایران از آن زمان تا كنون دست از حمایت ملت مظلوم فلسطین بر نداشته است.

در همین راستا، 'محمد فنیش' وزیر توسعه اداری لبنان طی سخنانی در منطقه 'صدیقین' گفت: تحولی بنیادین در منطقه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران به راه افتاده كه به بركت آن ما از حالت استضعاف به حالتی انتقال یافتیم كه توانستیم مقابل دشمن اسراییل خود مقاومت كنیم و خود را از شر اشغالگری رها سازیم.

وی با اشاره به اینكه برخی منتظر هستند كه حكومت سوریه سقوط كند، اظهار داشت: همین افراد در زمان جنگ میان مقاومت اسلامی و اسراییل نیز می خواستند كه مقاومت كنندگان شكست بخورند اما زمانی كه حزب الله در جنگ 33 روزه مقابل ارتش كاملا مجهز اسراییل پیروز شد، نا امید شدند و اكنون نیز به خواست خود به منظور سقوط نظام سوریه، دست نخواهند یافت.

1592خاور**1030





:: برچسب‌ها: زن , حزب , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: