قائم مقام وزیر دادگستری :افراد خاطی از قوانین رانندگی، قربانیان عملكرد خود هستند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی دكتر غلامرضا سعیدی یكشنبه شب در حاشیه مراسم اعطای دیات یكی از موتورسیكلت سواران آسیب دیده در بیمارستان حضرت علی اصغر شیراز در گفت و گو با خبرنگاران افزود:این افراد كه قانون را رعایت نمی كنند قربانی جرم و بزه هستند ، كسی كه بیمه نامه ندارد یا كلاه ایمنی ندارد در حقیقت مرتكب بزه شده است.

او گفت:‌تلاش ما این است كه شمار این قربانیان را كاهش دهیم،در این زمینه، بیمه های كشور سیاست های تشویقی و بازدارنده برای جلوگیری از تخلفات اتخاذ كرده اند كه قابل تقدیر است.

قائم مقام وزیر دادگستری افزود: برای تشویق راكبین و موتورسیكلت سواران برای اسفاده از بیمه خوشبختانه تمیهداتی اندیشیده شده و تشویق ها یی در نظر گرفته شده كه امید است از فرصت های به وجود آمده استفاده مناسب شود.

سعیدی گفت : هدف این است كه ضایعات و قربانیان جرم كاهش یابد و از طرفی از خانواده مراقبت شود كه در این تصادفات كمتر دچار مشكل شوند.

وی گفت : با سیاست مجمع صندوق تامین خسارت و حمایت بیمه مركزی ایران امید است كه موتورسواران از فرصت استفاده كنند و جلو خسارات گرفته شود .

این مقام قضایی گفت : متاسفانه رعایت قانون توسط موتورسیكلت سواران جدی گرفته نشده است ، علی رغم تلاش پلیس 50 درصد تصادفات منجر به فوت یا جرح شدید توسط موتور سیكلت ها اتفاق می افتد كه اغلب بدون بیمه نامه هستند كه منجر به فرار یا بزه دیگر شده است و مشكلات برای فرد به وجود آورده است .ك/2

677 / 675





:: برچسب‌ها: سفید , باغ وحش ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: