كشورهای اسلامی باید برای بررسی قتل عام در میانمار جلسه فوق العاده تشكیل دهند
نوشته شده توسط : breketid

'علی دواتگری ' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا كشتار مسلمانان میانمار را محكوم كرد و اظهارداشت: كشورهای اسلامی همواره از جمهوری اسلامی ایران به عنوان كشور مدافع مظلومان یاد می كنند و بنابراین وزارت امور خارجه باید جلوگیری از كشتار مسلمانان میانمار را در دستور كار خود قرار دهد.

وی افزود: كشتار بی رحمانه مردم مسلمان میانمار در حالی انجام می شود كه كشورهای مدعی حقوق بشر هیچ عكس العملی نشان نمی دهند و زمانی كه دموكراسی غربی ایجاب كند در دفاع از منافع خود و به بهانه حقوق بشر وارد می شوند.

نماینده مردم مراعه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: كشورهای اسلامی باید با اتخاذ مواضع واحد جنایات انجام شده علیه بشریت را محكوم كنند و اقدام شایسته نشان دهند.

دواتگری با اشاره به فعالیت دیوان بین المللی كیفری دادگستری گفت: جنایت علیه بشریت از جمله موضوع هایی است كه قابل طرح در این دیوان است وبه درخواست آن شورای امنیت سازمان ملل متحد باید تشكیل جلسه دهد و این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد.

وی همچنین درمورد ترورهای اخیر در سوریه اظهارداشت: ردپای آمریكا و غرب در این ترورها به وضوح مشهود است كه این قبیل افدامات را با حمایت شورشیان و گروه های تروریستی انجام می دهند.

عضو كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود: این اقدامات برای ایجاد اخلال در امنیت ملی سوریه و دخالت در امور داخلی این كشور انجام می شود.

سیام/1053**1336





:: برچسب‌ها: عشق , تایلند , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: