قهرمانی یك اسپانیایی درآلمان با خودرو ایتالیایی و طراحی یونانی
نوشته شده توسط : breketid

این راننده اسپانیایی گفت:‌ هفته ای عالی را پشت سر گذاشتم. الان بالای ابرهای هستم. برخی نام های بزرگ نتوانستند در این رقابت ها زودتر از من به خط پایان برسند.

روزنامه ماركا نوشت: آلونسو با قهرمانی در این رقابت ها به پیشتازی خود در جهان ادامه داد. او در توصیف قهرمانی خود گفت:‌ از سیاست چیزی سردر نمی آورم ولی قهرمانی یك راننده اسانیایی در یك خودرو ایتالیایی كه یك یونانی طراحی كرده آن هم در رقابت های آلمان عالی است.

وی كه تاكنون دو بار قهرمان رقابت های جهانی اتومبیلرانی شده در عین حال گفت كه هنوز راهی طولانی در پیش دارد و ده رقابت دیگر پیش روی او است.

آلونسو گفت پیش از این رقابت ها چندان اطمینان نداشته كه هفته ای موفق را سپری كند بویژه آنكه این قهرمانی همزمان با تولد 22 سالگی او شده است.

وی گفت: همه چیز در والنسیا خوب پیش رفت ولی ردبول سریعتر از دیگران بود و من توانستم پیروز شوم. البته فتل مشكلاتی فنی پیدا كرد. ما در سیلوراستون هم خوب عمل كردیم ولی '‌مارك وبر' ما را شكست داد. ما هنوز هم سریع ترین درجهان نیستیم. فتل و باتن و حتی لوییس همیلتون به خاطر مشكلات فنی از راه باز ماندند وگرنه همه آنها از ما سریعتر بودند.

ورزشی**‌1553





:: برچسب‌ها: کلیسا , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: