رژیم صهیونیستی جهانگردان خود را از سخن گفتن به زبان عبری بازداشت
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روزسه شنبه پایگاه اینترنتی روزنامه الحیات چاپ لندن ، اسراییل در مورد جهانگردان اسراییلی خارج تدابیر امنیتی شدیدی به مورد اجرا گذاشته است و از شركتهای جهانگردان خواست تا با اتخاذ برخی تدابیر امنیتی مانع وقوع عملیات علیه جهانگردهای اسراییلی همانند عملیات بورغاس بلغارستان شوند .

به نوشته الحیات ، بر اساس اقدامات یاد شده شركتهای جهانگردان اسراییل در سطح گسترده ای با افسران امنیتی فرودگاهها و بنادر تماس برقرار كرده و به كشورهایی كه به آنها جهانگرد می فرستند از قبل هماهنگی های لازم را به عمل آورده است.

بر همین اساس جهانگردهای اسراییلی با در دست گرفتن پارچه نوشته ها و تابلوهایی در نقاط خاصی از فرودگاهها گردهم جمع می شوند.در این نقاط امكان اینكه جهانگردها از سوی گروههای دشمن مورد حمله قرار گیرند ، وجود ندارد.

بر اساس این گزارش ، بر پایه تدابیر یاد شده اسراییلی ها توسط خودروهای كوچك جابجا می شوند و در مناطق وسیع و به دور از هم مستقر می شوند تا آنكه اسراییلی ها به تعداد زیاد در یك نقطه بخصوص گردهم جمع نشوند .

الحیات افزود: همچنین سازمان دهندگان سفرها و نمایندگان آنها در خارج تمام خودروهای مستقر در منطقه پیرامون محل حضور توریستها را مورد معاینه قرار می دهند و به شدت از اماكن و هتل های استقرار جهانگردهای اسراییلی محافظت به عمل می آید تا آنكه آنها را ترك گویند .

بر پایه همین گزارش ، از هر اسراییلی قبل از ترك اسراییل خواسته می شود تا حد امكان كمتر به زبان عبری سخن گوید و بجای كلاه افراد متدین كلاه جهانگردان را بر سر كند و اسراییلی ها به تعداد زیاد در یك منطقه گردهم جمع نشوند .

به نوشته الحیات ، لازم به یادآوری است كه وزارت راه و ترابری اسراییل از برخی از كشورها خواسته تا از مسافران اسراییلی محافظت بیشتری به عمل آورند اما شماری از این كشورها به درخواست اسراییل پاسخ مثبت نداده اند.

مترجمام **‌1487 **





:: برچسب‌ها: طبیعت , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: