گسترش ضدیت با صهیونیسم در حیاط خلوت سابق
نوشته شده توسط : breketid

یكی از اولویت ها برای آمریكا و رژیم صهیونیستی مظلوم نمایی و تصویر وضعیتی در جهان سات كه در آن مردم دنیا فكر كنند صهیونیست ها مردمی مظلوم هستند كه از طرف دشمنانشان مدام مورد آزار قرار می گیرند. علیرغم اینكه هزینه های زیادی برای ارائه این چهره غیرواقعی انجام شده، اما گزارش های مختلف نشان می دهد كه افكار عمومی در حال آگاه شدن از واقعیت است.

گزارش سالانه وزارت خارجه آمریكا درباره آزادی مذاهب در جهان در حالی منتشر شد كه نگرانی آمریكا از افزایش موج ضدیت با صهیونیسم در حیات خلوت سابق و تغییرات مذهبی ایجاد شده در این منطقه محسوس بود و ایالات متحده در گزارش سالانه خود درباره 'آزادی مذاهب در جهان در سال 2011'، برای دومین بار آشكارا اعتراض خود به رواج یهودی ستیزی در ونزوئلا نشان داد.

به گزارش سایت خبری رسمی ونزوئلا 'گلوبویژن'، در 30 ژوئیه(9 مرداد) ایالت متحده آمریكا در گزارش سالانه خود كه در روز دوشنبه 30 ژوئن منتشر كرد، علاوه بر محكوم كردن سركوب های مذهبی در چین، ایران و كره شمالی، از به كار بردن عبارات و پیام های ضدیهودی و اقدام به انكار هلوكاست در رسانه های رسمی ونزوئلا و همچنین ادامه محدویت های سیاسی و مذهبی در كوبا انتقاد كرد.

آمریكا برای این ادعای خود به نامه ای كه رییس جمهور ونزوئلا 'هوگوچاوز' به دبیر كل سازمان ملل 'بان كی مون' ارسال كرده، استناد می كند كه در آن نامه اسرائیل را به عنوان مجرم و جنایتكاری كه پاكسازی قومی و نسل كشی را در سر می پروراند، معرفی كرده و از سازمان ملل خواسته است تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت كند.

در این زمینه خبرگزاری رسمی اسپانیا 'افه' و صدای آمریكا نیز در خبرهای امروز خود با اشار به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریكا همصدا عنوان كردند كه گزارش آزادی مذاهب جهان در سال 2011 كه روز دوشنبه 30 ژوئیه (9مرداد) توسط وزارت امور خارجه آمریكا منتشر شد نشان دهنده نگرانی آمریكا از افزایش موج احساسات یهودی ستیزی در رسانه های رسمی و اعمال محدویت های فراوان سیاسی و مذهبی در ونزوئلا و كوبا است!

در این گزارش سالانه كه توسط 'سوزان جانسون كوك'، نماینده ایالات متحده آمریكا در امور آزادی مذاهب ارائه شد، همچنین ادعا شده كه دولت‌های ایران، چین و كره شمالی، عربستان سعودی، اریتره، سودان و ازبكستان به عنوان ناقضان سیستماتیك آزادی مذهب در جهان می باشند كه به شدت عامل ایجاد نگرانی برای ایالت متحده هستند. در این گزارش به قتل و آوارگی میلیون ها فلسطینی اشاره ای نشده است.

پژوهش**ف.د**9123





:: برچسب‌ها: آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: