وكلای مدافع رییس باشگاه فنرباغچه خواهان آزادی وی شدند
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا ، در پایان دفاعیات ' عزیز ییلدریم' رییس باشگاه فنرباغچه كه به اتهام تبانی و ارتشا در فوتبال تركیه از بیش از 6 ماه پیش دستگیر شده است، وكلای مدافع ییلدریم خواهان آزادی وی شدند.

عزیز ییلدریم رییس باشگاه ' فنرباغچه ' دفاعیات خود را كه گفته می شود در 400 صفحه تنظیم شده بود ، به دادگاه ارائه كرد.

به گفته منابع خبری تركیه ، وی در دفاعیات خود اتهامات مربوط به تبانی در برخی مسابقات فوتبال این كشور را رد كرد و گفت: در ادعانامه دادستان علیه وی مساله فساد مالی مطرح شده است ولی مساله تبانی مطرح نبوده است.

وی در دفاعیات خود ، دست اندركاران برخی باشگاه های ورزشی از جمله گالاتاسرای را به جوسازی علیه باشگاه فنرباغچه متهم كرده بود.

به گزارش منابع خبری تركیه، وی در جریان محاكمه خود ، برخی تصاویر از دیدارهای تیم فوتبال فنرباغچه با برخی از تیم های حاضر در لیگ فوتبال این كشور را كه ادعا می شود در آنها تبانی صورت گرفته است ، نیز نشان داده و از رییس دادگاه خواست صحت نداشتن این ادعاها را مشاهده كند.

وی همچنین با رد ادعاهای مربوط به پرداخت 5/2 میلیون دلار رشوه به مسوولان تیم سیواس اسپور گفت: امكان جا گرفتن 5/2 میلیون دلار در این كیف موجود نمی باشد و اعضای دادگاه نیز می توانند این امر را مشاهده كنند.

هشتمین نشست دادگاه متهمین به تبانی در فوتبال تركیه كه در جریان آن مجموعا 93 متهم تحت محاكمه قرار می گیرند امروز انجام می شود و گفته می شود تصمیم دادگاه در مورد آزادی ' عزیز ییلدریم' رییس باشگاه ' فنرباغچه' در جریان محاكمه امروز اعلام خواهد شد.

مساله تبانی در فوتبال تركیه و پیامدهای آن در ماههای اخیر یكی از مهمترین موضوعات مورد بحث در جامعه تركیه بود.

به گزارش منابع خبری تركیه ، وكیل مدافع ییلدریم نسبت به موافقت دادگاه با درخواست آزادی موكل خود ابراز امیدواری كرده و حتی به هواداران باشگاه فنرباغچه اعلام كرده است كه خود را برای آزادی ییلدریم آماده كنند.

امروز نیز همانند روزهای گذشته برخی از طرفداران تیم فنرباغچه در مقابل دادگستری استانبول تجمع كرده اند.

خاورم**2012* 230





:: برچسب‌ها: سان , باغ , انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: