حضور ناشران الكترونیك در بیست وپنجمین نمایشگاه كتاب تهران
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز جمعه ایرنا از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این مجموعه در نظر دارد با توجه به فضای موجود نمایشگاهی امكان حضور ناشران الكترونیك (كه با مجوز معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی فعالیت می كنند ) را مهیا سازد.

'بهمن دری' در جلسه شورای سیاستگذاری بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، با اشاره به درخواست ناشران الكترونیك برای حضور دوباره در نمایشگاه و ضمن موافقت با حضور ناشران الكترونیك در آن گفت: ناشرانی كه صرفا فعالیت آنها كتاب است، می توانند جهت عرضه آثار و دستاوردهای نشر خود در نمایشگاه شركت كنند.

** جنگ آینده، جنگ سایبری است

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد با بیان آنكه جنگ پیش رو٬ دیگر سخت افزاری نیست و در دنیای سایبری اتفاق می افتد، خاطر نشان كرد: بمنظور توجه ویژه به تكنولوژی و بالا بردن اقتدار ملی در حوزه نشر و بهره گیری از فنون و علوم روز دنیا و مهیا سازی فضای الكترونیك برای نشر كشور، با حضور ناشران الكترونیك در نمایشگاه كتاب موافقت می شود.

رییس نمایشگاه كتاب بیست وپنجم كتاب ادامه داد: جایگاه نشر الكترونیك در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. از این رو در نظر داریم بمنظور احیای این ناشران و تقویت نشر الكترونیك در كشور و ساماندهی و رفع نواقص قانونی و بررسی مشكلات این صنف، برنامه ریزی متمركز صورت دهیم.

بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران اردیبهشت سال 91 برگزار می شود.

فراهنگ ** 1630 ** 1071





:: برچسب‌ها: حزب , به من ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: