بصیرت، ولایت پذیری، تخصص و تعهد، ویژگی های مهم یك نماینده است
نوشته شده توسط : breketid

حجت الاسلام ' علی فلاح رفیع ' روز شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا، ولایت پذیری و ولایت محوری را مهم ترین ویژگی یك نماینده دانست و افزود: مشروعیت همه اركان نظام اسلامی به ولایت برخودار از اعتقادات عمیق اسلامی وسیره نبوی است و اگر كسی از اعماق وجودش به ولایت اعتقاد نداشته باشد، نمی‌تواند به رسالت نمایندگی خود در این نظام به صورت مطلوب عمل كند.

وی در خصوص اهمیت انتخابات مجلس نهم گفت:مردم سالاری دینی به عنوان نظریه‌ای برآمده از پارادایم‌های اسلامی ، با اثبات كار آیی خود در جهان امروز، ركن اساسی این نظام محسوب می‌شود.

عضو شورای فرهنگی استان تهران در تشریح ضرورت مشاركت حداكثری مردم به ویژه دانشگاهیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، عنوان كرد : مشاركت حداكثری در انتخابات، خنثی كننده توطئه‌های خارجی و تهدید‌های خصمانه و ناامید كننده دشمنان در كمین نشسته‌ی نظام اسلامی است.

فلاح رفیع شرایط سیاسی امروز كشور را به گونه ای خاص توصیف كرد و افزود : جمهوری اسلامی ایران به دلیل شرایط ویژه در جهان اسلام و رخداد بیداری اسلامی از یك سو و صف بندی جبهه استكبار و تهدید‌های گوناگون از سوی دیگر از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.

وی انتخابات را دارای دو رویكرد دانست و توضیح داد : انتخابات هم نشانگر وحدت و انسجام مردم و نخبگان و خواص جامعه است و هم تثبیت كننده نظام اسلامی و استمرار جمهوریت نظام و امید بخش موج بیداری اسلامی .

***سردرگمی لیبرال دموكراسی در مواجهه با نظریه مردم سالاری دینی

حجت الاسلام 'علی فلاح رفیع' انتخابات پرشور و حداكثری را اثبات كننده كارایی هر چه بیشتر تجربه‌ی مردم سالاری دینی به عنوان نظریه‌ای بدیع و ناب در جهان امروز یاد كرد و گفت: لیبرال‌دموكراسی در مواجهه با این نظریه جدید، دچار سردرگمی شده است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس اظهار اطمینان كرد مردم مسلمان ایران، همچون مشاركت پرشور در راهپیمایی 22بهمن و بلكه با شكوه‌تر از آن در انتخابات مجلس نهم شركت نمایند، تا مجلسی مقتدر در حمایت از نظام اسلامی داشته باشیم.

سیام/1429 1568





:: برچسب‌ها: کنسرت , هنر , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: